Waffle Makinesi Önerisi/ Arnica Tostika 4000 Double Waffle Makinesi Yorum/Fakir Bake N Joy Waffle Makinesi Yorum/Waffle Makinesi Tavsiye

Arnica Tostika 4000 Kullanıcı Yorumlarım




Bu makineyi yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Makine çok çabuk ısınıyor. 4 adet tost ekmeği ile tost yapılabiliniyor. Diğer muadilleri 6 tost ekmeğini alabiliyor. Ama bu çok problem olmuyor çünkü makine çok hızlı ısınıyor. Ayrıca yarım çarşı ekmeğinin içini alırsanız güzel tost yapıyor. Sadece tost degil elmalı kurabiye bile yaptım ben bu makinede 😆 gayet güzel pişti.

Tost makinesinde elmalı kurabiye tarifi için 👉 Tıklayınız

Plakaları çıkarıp yıkayabiliyorsunuz. Aynı şekilde waffle plakaları da çıkartılıp yıkanabilir. Kötü yanı ise hergün kullanırsanız elektrik faturası çok tuzlu olabiliyor. Ben hergün fırın kullandığım da bile bu kadar gelmemişti. Bir digdi olumsuz yanı plakaları tutan klipsleri çabuk bozuluyor. Ama şimdilik idare eder.

Waffle özelliğine gelirsek ilk 6 ay kadar çok güzel wafflelar yaptım. Fakat sonra çizildi mı ne oldu anlamadım. Sürekli alt kısmı yapışmaya başladı. Hem tost hem waffle özelliği için almıştım daha doğrusu annem bana hediye almıştı ama sonuç hayal kırıklığı 👎. Bu arada hala tost özelliğinden memnunum. Kullanıyorum. Fakat waffle plakalarını acaba bilerek yedek parça satabilmek için mi böyle kalitesiz yaptılar bilemiyorum 🤔.




Wafflelar aynı anda 4 tane pofuduk pofuduk oluyordu. Kıtır olmuyordu.


Eğer dikdörtgen kelepçeli kalıpta Alman usulü pasta  yapacaksanız kare şekli çok pratik oluyor 👌.



Kutu içinden çıkan straforuyla birlikte hem makine hem de waffle plakaları dikey olarak saklanabiliyor böylece çok az yer kaplıyor.


Arnica Tostika 4000 double makinesi ile alakalı waffle pastası videom için Tıklayınız

Bir diğer waffle makinem fakir bake N joy yonca şekilli makina. Plakaları çıkarılamıyor. Fakat ıslak bezle silerek kolayca temizleniyor. Waffle ı çok hızlı kıtır kıtır pişiriyor. Tekli olarak pişiriyor fakat hızlı pişirdiği için sorun olmuyor.



 Sıcaklığı ayarlama düğmesi bulunuyor. Ben en son da kullanıyorum. Eğer pişirdiğiniz waffleları üst üste koymazsanız kıtır kıtır wafflelarınız oluyor 👌. Tasarımından dolayı dolapta dik bir şekilde saklayabiliyorsunuz buda çok az yer işgal etmesine sebep oluyor 😂.

Fakir waffle makinesi ile yaptığım waffle tarifi için 👉 Tıklayınız

Sorularınız varsa yorumlar kısmına 👇 yazarsanız sevinirim her türlü sorunuz öneriniz anlatmak istediğiniz tecrübelerinizi buradan cevaplamaya çalışacağım, Instagram'da cevap yazamıyorum dmlere yetişmek imkansız benim için şimdiden teşekkürler 😍😘💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek