Cookplus Mutfak Şefi/Mutfak Şefi Önerileri

Cookplus Mutfak Şefi Yorum


Youtube kanalım 👉Tık


Mutfak şefi inceleme dosyama benim ilk kullandığım mutfak şefi olan cookplus ın bu şeker pembesi minnoş makinesi ile devam etmek istiyorum. Kendisi 650 W motor gücünde, 4 L hacminde, çırpıcı, karıştırıcı, hamur yoğurma apataparat ve bir kapakla gerekiyor. Benim aldığımda 400 L idi. Yanında pembe küçük tost makinası hediye verdiler. Yani sadece bu 300 L ya gelmiş oldu. Gerçekten bu makineler bütçeniz çok yoksa oldukça uygun bir meblağ.

Genel olarak bu makine ile aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım. Ekmek hamuru, lazanya su böreği hamuru, kurabiye, poğaça, börek, pizza hamuru, katmer hamuru, kek vs.





 Hani genel geçer bir poğaça tarifi vardır ya 1 su bardağı süt, 1 sb su, 1 sb yağ ve aldığı kadar un işte bu makine o tarifin tam yarı ölçünü çok rahat yoğurabiliyor. Yani yaklaşık 3 su bardağı un ile yumuşak bir hamur yapiyor. Ben bu şekilde bir poğaça için makineyi 2 defa çalıştırıp hamuru ayrı bir kaba aktarıyordum.

Su böreği için ise 2 yumurta ve yaklaşık 2 sb un ile sert hamur yoğurabiliyor. Kek yaparken sorun çıkarıyor. Balon çırpıcı kitchenaid gibi dışbükey konkav değil. Yumurta sarilarini kaseye yapıştırıyor. Şekeri eritmiyor. Kenarları spatula ile sıyırmanız lazım geliyor.


 Karıştırma aparatını çok sevdim. Kenarları bıçaklı tart, kurabiye yaparken ekstra mutfak robotu kullanmıyorum. Bu özelliği kitchenaid den ve birçok makineden bile daha iyi. Pırasalı kiş videomda bu ucu görebilirsiniz 👇




Olumsuz yanları ise: çok ses çıkarıyor gece asla çalışamazsınız, aparatları yıkandığında kararıyor benim elde yıkadım halde rengi soldu bulaşık makinesi önermem, kase hacmi çok küçük ama az miktarda hamur yapacaksam bu durum işime geliyor, eğer eksta kaliteli bir el mikseriniz varsa ve dedigim gibi kullanırsanız, bütçeniz çok küçükse tavsiye ederim. Ama sakın beze yapmayın makine cok ısınıyor. Bu arada plastik gövdeli çok hafif makina. 1000 W ve 5 L olan modelleri piyasada bulunuyor.


Sorularınız varsa yorumlar kısmına yazabilirsiniz... Ayrıca baska ürün inceleme yazıları isterseniz yazabilirsiniz katı meyve sıkacağı öneri, kahve değirmeni Tavsiyesi vs 👇👇👇👇

Not: Benden mutfak şefi önerisi isteyen hanımlar istediğiniz hacmi, özelliği ve fiyatı aralığını yazarsanız size öneri olarak daha iyi yardımcı olabilirim. Örneğin limiti 1000 L altında, çırpıcısı iyi vs gibi. Yorumunuz spam denetimine takılmadığı takdirde herkese cevap yazıyorum çünkü her gün bloğuma bakıyorum yazı paylaşmasam bile. Her türlü mutfak aleti ile ilgili, mutfak çeyizi ile ilgili sorularınızı sorabilirsiniz ben cevaplamaktan mutlu olurum 🥰., iyi ve kötü tecrubelerinizi anlatabilir, sohbet edebilirsiniz.

Birde Allah aşkına sen söyle ben onu alıcam , sen ne dersen ona bakıcam, çabuk bana makine söyle diye sorular sormayın yorumlar yapmayın🙈. Tavsiye  Bende bulunduğum  halde ısrarla sorumun cevabını alamadım hangisini al diyorsun bana kesin bir cevap ver demeyin. DM den ben blogda soru sordum hâlâ cevabı gelmedi diyenler de size ne desen bilemiyorum 🙄. Sorunun cevabını aynı gün içinde yazdığım hâlde nedir bu acelecilik nedir bu tavır anlamıyorum🤷🏼🙄. Düşündüğünüz ikisi üçü arasında kaldığınız makinelerin hangi özelliği daha iyi onu söylüyorum. Ben hiçbirm makine üretimi ve  satışı yapmıyorum. Aldığınız makine sizin sorumluluğunuz da benim değil. Ben sadece hangi özellik ne işe yarar onu anlatmaya çalıştım. Son olarak birisi eğer size sadece şu markayı koştura koştura gidin alın diyorsa ona inanmayın 🧐 çünkü bu dünyada hatta evrende tek seçenek 😂 asla yok 😊.



🌺 Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkkk

Mutfak robotu inceleme yazım için 👇👇👇
Tıklayınız

Fırın fonksiyonları ve Pişirme Ayarları için 👇👇👇
Tıklayınız

Kenwood Mutfak Şefi inceleme yazım için 👉 Tıklayınız

Waffle Makinesi İnceleme yazım için 👇👇
Tıklayınız

Öztiryakiler Mutfak Şefi İnceleme 👉 Tık

69 yorum:

  1. İyi günler benim blender ile mikserim iyi değil krema falan çırparken çabuk ısınıyor tamire falan gitti ama pk etkili olmadı byle bisey almak istiyorum önerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı olsun güzel çırpsın diyorsanız arzum 1000 W olan stand mikserine bakabilirsiniz. Butçeniz döküm makineye yetiyorsa Beko, Arçelik ya da kitchenaid öneririm. Bu Cookplus un çırpıcı özelliği hiç iyi değil gerçekten. Blendır ile alakalı ise mutfak robotu ile alakalı yazıma bakabilirsiniz. Blendır setleri çok kuvvetli olmuyor maalesef. Bas çalıştır prensibine göre tasarlanmış fanları olmadığı için çok kısa sureli çalıştırmak gerekiyor. Sizin blendır ve mikser setinizin markası neydi?

      Sil
  2. İnci hsnım sonuç olarak ev kullanımı için çiğköfte bazlama hamuru poğaça falan yapabilecek 4 kişilik bir aileye yetecek kapasitede bir şef tavsiye edermisiniz bana kafam çok karıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafanızın karışması çok normal çünkü piyasaya son birkaç yıldır o kadar çok marka ürün cikardç ki üstelik bazi markaların model çeşidi çok fazla. Kaliteli orta büyüklükte bir makine istiyorsanız Arçelik ya da Beko makinesine bakabilirsiniz. Çiğ köfte yogyoğu aparatı ve ayrıca satin alabileceğiniz içli köfte şekillendirme başlığı işinize yarayabilir, döküm gövde ve yaygın servis ağı bulunmakta indirimleri takip edin. Daha uygun fiyatlı olsun derseniz plastik gövdeli makineler de iş görür. Plastik gövdeli olarak arzum ve bosch mum 5 makinene bakabilirsiniz. Ayrıca arzumun gastromix diye yeni bir modeli de çıktı 1200 W, 5 L hacminde. Crustmix modelleri ise 1000 W, genis renk yelpazesine sahip, 4,6 L 1000 L altında oluyor genelde daha uyguna her işi yapan makine yok piyasada. Yok ben tek seferde çokça hamur yoğurmak istiyorum büyük hacimli olsun diyorsanız Kenwood KVL 1700 W ve titanium chef 1500 W olanı öneririm. Yok Kenwood benim bütçeme fazla daha ucuz buyub bur makine istiyorum derseniz homendin 3003 modeline bakabilirsiniz bir Kenwood kadar kaliteli değil ama iş görür.
      Döküm makineler daha kaliteli aparatlara sahip oluyor. Aparatları da döküm olduğu için çırpma ya da yoğurma esnasında daha cok kuvvet uyguluyor hamura is süresi ve motor yuku azalıyor. Ayrıca cok ağır olduğu için motor verimi artıyor. Ama çok ucuz olmuyorlar malesef çünkü hiç bir döküm gövdeli makine bin lira altında olmaz. Plastik gövdeli makineler de iş görüyor. Daha uygun fiyatlı oluyorlar. Hacim olarak da önemli olan vadlik yüksekliği hacmi ne kadar fazla olursa olsun başlığı ile kase tabanı arasında çalışılır. Umarım önerilerim isinize yaramıştır 😄

      Sil
  3. merhaba. evde ekmek yapmak için 1000 tl altı bir mutfak şefi arıyorum. Arzum AR1066 1000W lık gücü ile ilgimi çekiyor ama hamur yoğurma işini nasıl yapar bir bilginiz fikriniz varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdem hanım hamur yoğurma özellikle ekmek yapma için hiç aklınızda soru işareti kalmasın piyasada en ucuza alınabilecek makine arzumunki. Bana plastik gövdeli makine tavsiyesi isteyenlere arzum ve Bosch öneriyorum. Bosch un hacmi baya bir küçük olduğu için çok tercih edilmiyor. 1000 L altında arzumun kalitesinde başka bir mutfak şefi yok maalesef Türkiye'de. En iyisi diyemem ama iş görür. Heleki ekmek için hiç sorun yaşamazsınız. Fakat tek turda sadece 1 kg hamur yoğurmanız gerekiyor bu tür orta ölçekli ev tipi makineler tek seferde hep 1 kg hamur yoğurabilir. Eğer su böreği, lazanya, mantı hamuru gibi sert hamurlar için tek seferde yarım kilodan fazla hamur yoğurmamanızı tavsiye ederim nitekim ben de hep öyle yaptım. Gözünüz korkmasın elde yoğurmaktan daha kısa sürede oluyor makina ile 2-3 turda yoğurmak. Mesela piyasada ki en ucuz ilk çıkan makine Cookplus ın makinasıdir. Onda bile bir leğen hamuru 6 turda kısa sürede hazirlayabiliyordum eskiden.

      Sil
  4. merhabalar,size homendin 3007 modeli var 500 tl civarı,yorumlar mısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne için, ne kadar hamur icii baktığınızı bilmeden yorumlamak ne kadar sağlıklı olio bilemiyorum ama orta halli eh işte denilecek bir model diyebilirim.

      Sil
  5. tşkrler yanıtınız için,ben köfte de yoğurmak istiyorum çiğköfte de,sert hamurlar sanırım yapmayız 3-5 kişilik kek kurabiye hibi şeyler yaparız diye düşünüyorum esasında beko bkk 1392 de karar kılmıştım ama her 10 dk da bir durup dinlendirmek gerekiyor diye okuyunca kafam karıştı bide yeni bi marka klarstein diye alman olunca.. walla çok karışık bi iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz yanlış anlaşılmasınız her 10 dk da dinlenmesi gerekmiyor. Uzun süre çalışmaya bağlı olarak motor ısındığında stop Edip 10 dk bekliyor bu özelliği sayesinde motorun hararet yapmasını engelliyor. Şu anki piyasaya göre güzel makine beko aslında. Çiğ köfte yoğurma için aparatları ve kendisi döküm olan makine iyi oluyor. Evet çeşit artıkça daha da karışıyor karar vermek daha zor.

      Sil
  6. merhaba çok bilgilendirici bir yazı olmuş arçelik tavsiye ederim demişsiniz ama baktım beni aşıyor fiyatı:D fakirin1000w olan modeline ve Klarstein Bella Rossa Profesyonel Stand Mikser ne dersiniz bu arada hommendden sayfasına baktım yeni modellerini göremedim arkadaşlar nerden alıyor merak ettim.şimdiden teşekkürler.benim gibi kararsız biri için bı ışık lütfennn :D

    bu arada 5 litre de kaç yumurta beyazı çırpılabiliyor bilginiz varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😍. Keşke servis yedek parça olanağı olan, farklı hacim seçeneğine sahip birsürü uygun markalar olsa da bende danışan hanımlara önerebilsem. Fakir evet çok çeşitli farklı farklı ürün seçeneğine sahip fakat bozuldu mu elinizde kaldı servis olarak ben mutlu kaldım diyene rastlamadım daha. Homendin makineleri Hepsiburada gibi satis sitelerinde de satılıyor bir bakın isterseniz alan takipçilerim kendi sitesinden değilde alışveriş sitelerinden alıyor. Alanlar da çok memnun 3005 vs o 6 L olan modelleri

      Sil
    2. Yumurta akı derken pandispanya için soruyorsunuz diye düşünüyorum 7-8 yumurta ile pandispanya rahat tek seferde beyazlaşana kadar çırpabiliyorum. Once beyazları sonra şarkıları. Kusura bakmayın sene sonu işler güçler yoğun olduğu için şimdi ancak cevap yazabiliyorum 😔

      Sil
  7. Merhaba. Evde ekmek yapmak (yaklaşık 1.5-2 kg aralığında hamur ile) yapmak için 1500 TL'ye kadar bir stand mikser arıyoruz. Genel kullanım amacı bu olacak. Hangi modelleri önerirsiniz? Duruma göre bütçeyi arttırabiliriz. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beko yada arçelik derdim ama 1500 den fazla. Bosch ya da Kenwood modellerine bakabilirsiniz. Multione orta ölçekli olarak yetecektir. Yok ben büyük makine istiyorum derseniz Kenwood titanyum kvl, yok o çok pahalı diyorsanız da homend 3007 ve diğer renklerine bakabilirsiniz.

      Sil
  8. inci hanım merhaba ARZUM 1068 Gastromix Stand Mikser - Dreamline için görüşlerinizi alabilir miyim gövdesi döküm sanırım performansı nasıldır sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gövdesi döküm mü değil metal diye biliyorum. 1200 W, 5 L bence çok iyi. Ne için kullanmayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bir ailenin ihtiyacını karşılar diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı bence alınabilir bir makine.

      Sil
  9. Merhaba İnci hanim..
    Ben dayanıklı metal ya da döküm parçalı servis desteği olan (en onemlisi) uzun yillar kullanabileceğim bir ölçüden yaklaşık 1kg yada 1bucuk kg tek seferde yogurabilecegim bir stand mikser arayisindayim tabiki 1500tl ye kadar bakiyorum poğaça kek pasta yapımında evde ailem icin kullanabilecegim ki makine.. ayni zamanda kıyma aparatı da olsun istiyorum kışlık domates püresi yapiminda kabuğu soymak icin bu aparattan yararlanıyoruz) hangi markayi önerirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar. Tüm saydığınız özelliklere göre piyasada Beko Arçelik var. Maalesef onun fiyatı da 2500 civarında gelip gidiyor. Döküm gövdeli mutfak şeflerini 1500 civarında bulmak çok zor 😔. Homend var. Kullanıp memnun kalan takipçilerim çok var fakat onun da servis imkanı pek o kadar parlak değil. Kıyma aparatı da yok diye biliyorum. Kıyma makinasını bende çok kullanıyorum. Gerçekten çokça gıda hazırlama da harika bir şey. Fakat ben ayrıca bir makine kullanıyorum. Çünkü stand mikserim sürekli hamur ve pandispanya ile meşgul. Ayrıca benim kullandığım miktara ve o kadar hamur yoğurmaya dayanabilecek tek bir motor olduğunu zannetmiyorum. Yani demem o ki bütün özellikler tek makinada imkan varsa tercih edilmemeli. Benim mutfağım küçük mecbur öyle almam gerekiyor hem kıyma makinasına hem de mutfak şefine o kadar para veremem diyorsanız ki haklısınız gerçekten fiyatlar aşırı yüksek Kenwood multione a ya da biraz daha para biriktirip bekoya bakabilirsiniz. Mutfak şeflerinin kıyma aparatının besleme ağzı küçük oluyor ve genelde öyle alan takipçilerim beğeniyorlar.

    YanıtlaSil
  11. Cok teşekkür ederim inci hanim🤗
    Size yazdiktan sonra biraz daha arastirdim ve sizin de soylediginiz gibi tek motor fazla fonksiyon birarada olunca ariza yapma olasiligi daha yuksek. kiyma aparatini farkli bi makine alarak cozmeyi düşünüyorum simdi sorum şu 😊 arzum 1068 mi sizce yoksa 1069mu kenwoodun farkli aparatlari mevcut olan multione mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi herşeyi bir motora yüklerseniz bozulma riski yüksek olabiliyor. Ayrıca aparatları da o tek tek o makineler gibi profosyonel makineler gibi kaliteli olmuyor. Mutfak robotu, katı meyve sıkacağı aparatı, kıyma aparatı gibi. Ben arzum alacak olsam gastromix e bakarım 1068 dediğiniz. Evet Kenwood da alınabilir makinalardan pişman olacağınızı düşünmüyorum. Multione ya da diğer büyük boy şeflerini de düşünebilirsiniz.

      Sil
  12. İnci Hanım Merhaba.
    Karacanın Multichef stand mikseri hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.
    1500 w motor gücü oldukça yüksek görünüyor fakat fiyatı da 1061 lira şu an Karaca sitesinde.
    1200 w güce sahip Arçelik Beko ya da Kenwood gibi markalar 2.500 civarı.
    Bu fiyat farkı soru işaretine sebep oldu bende. Karaca Multichef alınır mı yoksa diğer saydığım markara mı yönelmeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Maalesef Karaca da motor gücü ile gerçekte olan gücü çok farklı. Daha önce Karaca da yaşadığım sıkıntıyı anlattığım bir yazım var. Mutfak şefi klasörüne üst yan sutunda katagoriler bölümüne bakarsanız okuyabilirsiniz. Bence boşuna para kaybetmeyin Başka markalara bakın.

      Sil
  13. Evet Karaca ile yaşadığınız o problemi okudum. Bu bahsettiğim ürünün gücü daha yüksek olduğu için düşüncelerinizin değişip değişmediğini merak etmiştim. Teşekkürler cevap için, Karacayı iptal ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim her zaman sorabilirsiniz ☺️. Evlerden ırak bir makine maalesef 🙈.

      Sil
  14. Merhaba inci hanım Schafer Prochef Xl Stand Mikser 5 Lt ve Arzum Ar1068 Gastromix Stand Mikser Dreamline arasında kaldım sizin tercihiniz ne olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Ben olsaydım ve ikisi arasında kalsaydım herhalde arzum gastromix i tercih ederdim.

      Sil
  15. Müge Hanım merhaba tekrar. Sizi de yoruyorum ama ben bu mutfak şefi işinin içinden çıkamadım :)
    Kenwood 4100s modelinde karar kılmıştım ki, youtube videoları beni endüstriyel ev tipi hamur yoğurma makinelerine kadar götürdü :)
    Bizim bu makineleri almak istememizin temel sebebi evde ekşi mayalı ekmek yapmak, dışarıdan ekmek alma işini tamamen bitirmek.
    Bu bağlamda
    https://youtu.be/18dCLbCs6Vs
    bu tarz bir makine mi, yoksa Kenwood 4100s mi daha faydalı olur?
    Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer imkanınız varsa o linkini bıraktığınız makine bana daha iyi gibi geldi. Kenwood da iyi kötü diyemem ama eğer dışarıyla tüm hazır ekmek, poğaça vs iletişiminizi kesicekseniz daha küçük endüstriyel makineler bence en iyisi. Küçük dediysem endüstriyel olarak 7 L küçük bir makine. Hatta annem de bana en başında demişti Müge o pastanerdeki gibi olanını al diğerleri sana oyuncak gibi gelir diye 😂.

      Sil
  16. Tamamdır bu sefer karar verdim. Teşekkürler cevap için 😅

    YanıtlaSil
  17. Merhaba sizi rahatsız ediyorum ama bir sorum olacak.Biz 4 kişilik bir aileyiz.kek,poğaça,ekmek gibi işlerde kullanmak için stand mikseri almak istiyorum.Vestel Tarçın S ve Arzum 1069 crust mix arasında kararsız kaldım,yardımcı olursanız çok çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben olsaydım Vestel ve arzum arasında kalsaydım açık ara arzumu tercih ederdim. Dünyanın en kaliteli makinesi diyemem ama uygun fiyatlı iş gören bir makine.

      Sil
  18. Merhaba inci hsnim. Bende almayi düşünüyorum gidip görme olasiligimiz yok mecbur netten sparis verecegim. Manti biraz sert bir hamur bildiginiz uzeze ve ben motor gücü sert hsmur yunursun istoyorum. Sizce hangi marka almalıyım. Hic bir bilgim yok bu konuda simdiye kadar elimde yapardim ama artik eller
    kollar pert oldu sinir sıkismasindan dolayi.🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sert hamurlarda Kenwood titanyum kvl 1700 w tavsiye edebilirim. Ama ben hemen 1-2 bezelik ya da birkaç turda da sert mantı hamuru yoğurabilirim derseniz beko-arçelik-grunding bakabilirsiniz. Kitchenaid in profesyonel 6,7 L olanı da çok güzel ama çok pahalı. İmkanınız varsa onu da düşünebilirsiniz.

      Sil
    2. Cok tesekkür ederim degerlendircem soylediklerinixi...

      Sil
  19. Müge hanım merhabalar
    Ben de mutfak şefi arayışındayım bu aralar.bu konuda pek de bir bilgim ve tecrübem olmadığı için haliyle bakıp bakıp aklımı karıştırıyorum.evde kullanım için ekmek hamuru ,mantı ,poğaça ,kek, kurabiye, kofte vb hamur yoğurmak icin bir cihaz arıyorum.kıyma makinesi olarak da kullanabilirim( ki bu özelliği çok da sık kullanmayacağım için aynı motoru kullanmak pek sıkıntı olmaz diye dusunuyorum).kıyma özelliği olmazsa da onun için ayrıca bir cihaz alacağım.benim için önemli olan bu işleri yapabilmesi,uzun vadede sorunsuz kullanım sağlaması ve servis sıkıntısı yaşatmaması.hangi marka-model ve kaç lt bir cihaz önerirsiniz 4 kişilik bir aile için.kitchanaid sorunsuz kullanılacak bir makina gibi görünüyor ancak her aparatın ayrı ücretli olması (ki zaten normal fiyatı bile diğer markalardan açık ara önde) beni düşündürüyor.alinmaya değer mi yoksa aynı işleri görecek kaliteli ve daha uygun farkli bir cihaz alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Evet kitchenaid uzun ömürlü bir makine fakat bana göre çok abartılıyor. Kitchenaid in bile bana yetmediği zamanlar olmuyor değil. Bu kadar yüksek fiyatlı olması kur artışından dolayı. Bana göre Beko Arçelik size uygun olabilir. Ayrıca kıyma makinesi aparatı da satın alabilirsiniz. 4,6 orta büyüklükte bir makine. Bir ona bakın derim.

      Sil
  20. Merhabalar Müge hanım uzun zamandır mutfak şefi araştırıyorum ve çok kararsız kaldım desteğinize ihtiyacım yok aklımda Arzum gastromix 68/10 fakir culina chef klarstein Bella morena var gastromix görünüş açısından pek hoşuma gitmedi gibi fakir culina chef iki hazneliolduğu için çok beğendim klarstein Bella moreno ise 1200 volt 5.2 litre fiyat açısından da uygun olduğu için aklımda...
    Bu ürünü evde ekmek mantı hamuru köfte pandispanya vs. yapmak için istiyorum
    Sizce klarstein Bella morena mi yoksa fakir culina chef mi şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yorumunuza cevap yazdım. İsterseniz buraya da kopyalayabilirim.

      Sil
    2. Yorumunuzu göremedim buraya yazarsanız çok mutlu olurum teşekkürler

      Sil
    3. Klarstein kullanan hiçbir tanıdığım veya takipçim yok o konuda bir şey diyemiyorum. Fakir culina ya gelirsek uygun fiyatlı alınabilir bir makine. Sesi o kadar çok fazla değil. Daha yenide bir takipçim aldı kendisi memnun sürekli ekmek hamurişi vs yapıyor bana videolarını vs de attı bence yoğurması iyi. Dünyanın en kaliteli makinesi diyemem ama iyi iş görüyor. Servis konusunda birşey diyemiyorum🙄.

      Sil
  21. Merhaba Muge Hanim,

    Ben Bosch MUM5 1000 W Gümüş adlı ürünü size sormak istedim. Blender ının olması beni oldukça çekti. Üç kişilik bir aileyiz, o yüzden sanki bir kg da yeter gibi. Ama döküm hazne ile ilgili söylediklerinizi anlayamadım. Bosch un bu ürününü bu anlamda nasıl değerlendiriyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana genelde kitchenaid in ne farkı var? Bu kadar az watt olmasına rağmen niye çok popüler? Kitchenaid e muadil makine soruyorlar. Ben ömrümde bir defa alıcam en kalitelisi ne diye soruyorlar. Döküm gövdeli makinalar güç olarak motora olumlu etkisi oluyor. Aparat kalitesi olarak daha iyi oluyorlar. DC motor tipi yani elektrik motora minimum randıman kaybıyla direkt kinetik enerjiye dönüştürebiliyor. Bosch un bu makinesine gelirsek orta kalite uygun fiyatlı bir makine diyebilirim. Memnun kalan da var memnun olmayan da var. Hamur güzel yoğuruyor da kurabiye yapamıyor diye bir takipçim daha dün söyledi. Ben yıllardır kullanıyorum küçük olmasından başka şikayetim yok diyen de var 🤷🏼.

      Sil
  22. Merhabalar ellerinize sağlık çok faydalı bi paylaşım olmuş ��
    Yorumların hepsini okudum gözden kaçırmadıysam eğer korkmaz fasty mix hakkında bi şey yazmamışsınız
    Tenceresi falan çok güzel ama duyduğuma göre elektronikte pek başarılı değilmiş
    Sizin bi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Elif hanım. Evet tencere seti var bende güzel beğenip kullanıyorum. Taa 20 yıl önce çeyizlik alındığı için hacim olarak şimdiki tencerelerden daha büyük o konuda memnunum. Yani siz de de isterseniz arzumun gastomix modeline bir bakın derim ben.

      Sil
  23. Merhabalar ellerinize sağlık çok faydalı bi paylaşım olmuş 😇
    Yorumların hepsini okudum gözden kaçırmadıysam eğer korkmaz fasty mix hakkında bi şey yazmamışsınız
    Tenceresi falan çok güzel ama duyduğuma göre elektronikte pek başarılı değilmiş
    Sizin bi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Elif hanım. Evet tencere seti var bende güzel beğenip kullanıyorum. Taa 20 yıl önce çeyizlik alındığı için hacim olarak şimdiki tencerelerden daha büyük o konuda memnunum. Yani siz de de isterseniz arzumun gastomix modeline bir bakın derim ben.

      Sil
  24. merhabalar. çok mutfağa giren biri değildim ama şimdi iki küçük çocuğum var. hamur yoğurmalı sevemedigimden aklım sürekli bunlarda ama çok bir bütçem de yok. emsanin bir modeli var aklımda ama hiç anlamadığından size danışayım istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın Helin hanım 🥰. En en en uygun fiyatlı olarak size tavsiye edebileceğim arzum gastromix var Helin hanım sizce uygun fiyatlı mı bilmiyorum ama piyasada aynı fiyat aralığında maalesef önerebileceğim başka makine yok.

      Sil
    2. çok teşekkür ederim. anneler günü kampanyasından yararlanıp vatan bilgisayardan 1379 a verdim bugün siparişimi. bi de arzumda şimdi kampanya varmış artı 1 yıl daha garanti veriyormuş. çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. hoc bilmeyene bile o kadar.guzel net anlatmışsınız ki ve tek tek cevap vermeniz. sagolun. herşey gönlünüzce olsun.

      Sil
    3. Rica ederim. Güzel günlerde kullanın İnşallah 🤲🤗.

      Sil
  25. Merhaba elif hanim bende mutfak sefi bakiyorum arzum 1068 mi yoksa 1069 mu daha iyi sizce cok kararsizim gonulnister bekonunkini almak ama pahali geliyo suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki ki gastromix daha iyi hem gövde olarak hem watt olarak hem hacim olarak crustmix den daha iyi bence

      Sil
  26. Merhabalar, hayırlı ramazanlar. Fakir thorplex mi beko hamur yoğurma makinesi mi önerirsiniz? Malatyalıyım köfte hamurları çiğköfte yapmak için ağırlıklı kullanacağım. Tabi ekmek poğaça vs de kullanmak için. Şimdiden çok teşwkkür ederim. Sevgiler🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo bir Malatyalı daha🥰. Geçenlerde de Malatyalı bir hanım yazmıştı hatta eğer gelirseniz beklerim bana demişti tabi ki bu koronalardan önce😀. Evet fakirin birebir kitchenaid görselli yeni ürünü çıkmış. Yalan yok ben hiç kullanmadım kullanan da görmedim zaten daha çok yeni sürüm. O konuda birşey diyemiyorum özellikleri gerçekten vaad ettiği gibi ise güzel bence. Teknik servis vs o konuda pek iyi olduğunu zannetmiyorum. Bekoya gelince gerçekten güzel güçlü bir makine. Genel olarak güzel dönüşler aldım. Hazne olarak size yeterli olur mu bilmiyorum ama benim tavsiyem 3 su bardağı bulgur limiti ile ilk başta tek turda köfte yoğurmanız. Birde unutmadan söyleyeyim Beko motoru ısınınca stop ediyor ve 10 dk sonra çalışıyor. Motoru korumak için. Sorunuz olursa istediğiniz zaman sorabilirsiniz 🤗 Hayırlı ramazanlar 🥰.

      Sil
  27. Merhaba kenwood arzum Vestel gibi mutfak şeflerini düşünürken bloğunuza denk geldim nasıl faydalı oldu anlatamam şimdi bütçem 2500 civarı kek açma poğaça yapacağım sallanmayan aparatları sağlam bir şef arıyorum kaç litre olanlara bakmam lazım sizce standart tarifleri yapacağım öyle sipariş falan değil ev misafir için kalabalık bir aile değiliz ama sinir sıkışması var bileğimde hamur yoğurmak eziyet o yüzden istiyorum Beko da blog yazınızı okuyunca aklıma yattı aslında siz bana ne önerirsiniz acaba şimdiden çöm teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Candan hanım çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Çok geçmiş olsun😔. Gerçekten büyük kolaylık ve elzem bir ihtiyaç elmek, hamurişi pasta tüketilen her ev için. İnsan kullanınca anlıyor ne eziyet çekmişim önceden diye. Beko-arçelik-grunding üçü de güzel makineler hepsi de aynı özellikte aynı watt aynı döküm gövde aynı servis imkanına sahip. Keşke daha fazla çeşit alınabilir fiyatlı güzel makineler tavsiye edebilsem ama piyasaya göre bunlar daha iyi. 4,6 orta büyüklükte bir makine yeterli olacaktır diye düşünüyorum.

      Sil
  28. Merhaba ben birkac gun icinde stand mikser alacagim ve kafamda 2 model var biri cookplus 1000 watt 5 litre modeli digeri fakir 1000 watt culina modeli hangisin performansi daha iyidir is gorur bir aileye yetecek kadar. Cookplus mi alayim indirimdeyken yoksa uzerine 300 400 verip fakir culina almak mi mantikli gunlerdir arastirmaktan sabahliyorum. Ya da derseniz bu fiyat araliginda su marka var diye ona da bakabilirim.1000 tl yi cok aşmak istemiyorum sadece fakirin culinayi uyguna buldum biyerde oyuzden kararsizim�� ilgilendiginiz icin Simdiden teşekkür ederim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Öncelikle bahsettiğiniz iki makine de orta kalite belki bir 6 binlik makine değil ama iyi iş gören şefler. İkisinin de servis imkanı maalesef yok. Uygun fiyatlı şeflerde genellikle balon çırpıcısı ağır olmuyor. Çırp da çırp hemen köpürtmüyor. Fakat ekmek, poğaça ve çörek hamurunu ikiside çok rahat şekilde yoğurabilir. Bana danışıp fakir culina alan takipçilerim de çok memnun makinalarıdan. Ekmeklerini kendileri yapıyorlar. İş görüyor yani. Bime gelicekti sanki aktüellerde gördüm. Cookplus a gelince hamur olarak kurabiye tart hamuru olarak iyi iş görüyor. Ben uzun süre 4 L lik olanını kullandım. Herşeyi yaptım makinada iki sıkıntısı vardı birisi küçük hacimli olması birisi de balon çırpıcısı yumurtayı dibine yapıştırıyordu. Uygun fiyatlı alınabilir makinalar. Fakirinkinin sesi biraz daha az cookplus a göre. Ama yinede gece yarısı çalıştırmak biraz sıkıntılı. Keşke size daha farklı alternatifler sunabilseydim. Malum pandemi döneminde stoklar bitti fiyatlar 3-4 katına arttı. Şu dönemde bütçeniz çok olsa dahi istediğiniz renkte makine bulmak bile çok zor. Velhasıl kelam hangisi içinize daha çok siniyorsa onu bir düşünün derim aralarında aman aman bir kalite farkı yok.

      Sil
  29. Merhabalar ne güzel ne tatlı yazmışsınız.. maksimum 1500 tl bütçeli orta bir aileye iş görecek bir mutfak şefine ihtiyacım var ve anladım ki size çok güvenebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sağolun 🙏🏻. Maalesef elimden çok birşey gelmiyor. Gün gün fiyatlar artıkça stoklar azalıyor. Diğer yorumunuza da yazdım ama belki görmezsiniz diye tekrar yazıyorum. Fakir culina, arzum crustmix, Bosch mum 5 modelleri var sizin fiyat aralığında.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.. hemen o modelleri araştıracağım.

      Sil
    3. Peki şu an indirimde emsan bella gusto var fiyat çok iyi ne düşünüyorsunüz acaba... bu model hakkında..

      Sil
    4. Hamur işleri için alınabilir bir makine. Yumurta köpürtmesini pek beklemeyin ama onun dışında ekmek, poğaça, börek, kurabiye, tart hamuru yoğurabilir. Fiyat performans ürünü en iyi makine diyemem ama iyi iş görecektir. Kullananlar genellikle memnun.

      Sil
  30. Çok Teşekkür ederim şu an 900 lira gibi bir fiyatta gündelik hayatta yeter gibi.. fakir ve arzum a göre daha uygun fiyatlı

    YanıtlaSil
  31. Merhaba bi konu ile ilgili fikrinizi almak istiyorum arzum gastromix mi yoksa karaca multichef mi almayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bilirsiniz ama ben Karaca diyince biraz irkiliyorum🤯.

      Sil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek