Kenwood Mutfak Şefi İnceleme/Kenwood Mutfak Şefi Yorumları/Mutfak Şefi Önerileri



Mutfak şefi inceleme serime Kenwood ile devam ediyorum. Bu markaya ait stand mikserler Türkiye piyasasına gireli çok olmadığı için kullanıcı yorumları internette oldukça az malesef Kendisi İngiliz markası fakat ürün motoru Çin üretimli; kmix, titanium chef, multione olmak üzere birçok ürün çeşidi var. K karıştırıcı, balon çırpıcı, hamur yoğurma, flexi karıştırma aparatı (bazı modellerde bu aparat olmayabiliyor) celik kase ve blendır olmak üzere temel parçaları ile geliyor. 3 adet hız çıkışına sahip. Hızlı hız çıkışı; blendır, değirmen, katı meyve sıkacağı gibi yüksek güç gerektiren aparatların takıldığı bölme. Orta hız çıkışı; mutfak robotu aparatının takıldığı bölüm. Rendeleme, dilimleme, parçalama parçalarını kullanabilirsiniz. En önde yavaş hız çıkışı; kıyma, makarna hamuru açma ve kesme, metal tambur doğrayıcı gibi aparatların takıldığı bölüm. Yanlız tüm bu saydığım aparatları ekstradan isterseniz ve eğer Türkiye de bulabilirseniz alabiliyorsunuz. Mutfak robotu aparatı multione modeli ile aynı kutusunda geliyor. Diğer büyük hazneli titanyum şeflerle  beraber gelmiyor.

Çok büyük makine istemiyorum diyorsanız multione modeli gayet size uygun gelebilir. Kmix modelleri resmen renk renk sekeş gibi fakat 5 L hacimli bir robota 500 W çok az 😵. O yüzden o modeller hakkında pek konuşmayacağım.



10 yıl motor garantisine sahip Kenwood mikserler. Bu gayet iyi bir özellik. Neden derseniz bana mutfak şefi için danışan takipçilerim diyor ki" Almışken en iyisini alayım ömür boyu kullanabileyim, zaten bu makineler çok pahalı, ama ürünü ucuza alayım. Hatta kaç taksit oluyor? Müge yardımcı olur musun? " Arkadaşlar maalesef yok öyle bir dünya kullandigimiz tüm aletler belli bir kullanım ömrüne göre üretiliyor. Ne demek istediğimi daha iyi anlamak için Barış Özcan''ın youtube kanalında hiç sönmeyen ampul ile ilgili videosunu izleyebilirsiniz. Şu anki içinde bulunduğumuz kapitalist tüketici sistem tüm bu istediklerinize izin vermiyor. Bunu birçok marka ürün kullanarak anladım. Ömür boyu bozulmayan ürünler üreten şirketler hep tarih boyunca batmış. Yani siz kendinizi üreticilerin yerine kendinizi koyun. Siz hiç bozulmayan bir ürün üretir misiniz? 

Neyse konumuza dönelim ve 10 yıl motor garantisi gayet güzel bir zaman dilimi. Fakat ürünü alırken garanti belgesinin kaşeli olmasına dikkat ediniz. Aksi halde garanti kapsamına girmez. Bu durum aldığınız tüm elektronik ürünler için geçerlidir.

Alüminyum gövdeye sahip, vakumlu ayakları bulunmakta, ürün oldukça ağır, başlığı hamur yoğururken biraz kolbastı oynuyor 😆🤣 ama merak etmeyin makina sert hamurları iyi yoğurabilsin diye başlık oynar tasarlanmış. Ayakları da vakumlu olduğu için çalışırken yer değiştirmiyor. 2 ölçü poğaça hamurunu rahat yoğurabiliyor. Merak etmeyin açma hamuru yoğururken makina tak diye gitmez daha önce öyle kötü bir tecrübe yaşadim ordan biliyorum,🤭 Makina gayet sağlam arkadaşlar. Amma plastik aparatları bana çok kaliteli gelmedi. Mutfak robotu bana göre küçük bu yüzden kullanmıyorum. Ama yeni evliyseniz ya da çeyiz hazirliyorsaniz alabilirsiniz iki kişi icii gayet yeterli olacaktır. Bize yetmez biz kalabalık bir aileyiz efenim. Kitchenaid ile 2 turda yoğurduğunuz hamuru bunda tek seferde yoğurabiliyorsunuz. Tepsi tepsi su böreği hamuru yoğuruyorsanız, buzluğa benim gibi bazlama arıyorsanız, kislkı eriste vs yapıyorsanız hiç düşünmeden alın pişman olmazsınız. 

Gelelim çırpıcı özelliğine, çırpıcısı balon ve dışbükey konkav bu özelliği harika fakat kase şekli nedeniyle tabanda biraz gıda karışmadan kalabiliyor. Kasenin dibinde hiç madde kalmaması için kitchenaid gibi kasenin en alt kısmı minicik olmalı. Bu özellikte kitchenaidi tek geçerim. Uzunca bir spatula ile şöyle bir alt-üst ederseniz problem yok çırpmaya devam edebilirsiniz. Mereng çırpabiliyor.

K karıştırıcı güzel hemencecik kurabiye hazirlayabiliyorsunuz. Ama cookplus ın karıştırıcı aparatı kadar aşk yaşamıyorum kendisiyle 🤔. Ürün beklentilerinizi iyi karşılıyor. Eğer az miktarda hamur yoğuruyorsanız tavsiye etmem. Çünkü ürün büyük hacimli tezgahınızda gereksiz yer kaplar. Bu KVL XL 8320S modelini çok beğendim. Üzerinde lamba düğmesi var. Çalıştığınız hamuru görebiliyorsunuz benim için bu bile almak için değer🤭. 1700 W gayet güçlü bir motora sahip. Çok fazla aparat girişi yok bur major titanium chef e göre ama bu makineyi alıyorsanız sadece hamur icin alin derim ben. Çok fazla aparatlı aletler kullanılmıyor.  Bu arada servis olarak çok iyi şeyler söyleyemiyeceğim umarım daha bilgili ilgili servis noktaları açarlar.

Bu makine ile çekilmiş videolarım elimde henüz yok tüm mutfak aletlerimi diger evime bıraktım. Çok istek olursa ilerleyen zamanlarda videolarını ekleyebilirim ama şu an olmaz malum iş güç çoluk çocuk vaktim yok.

Bu makine ile ilgili sorularınızı burda yorumlar kısmına👇👇👇 yazarsanız sevinirim. Instagram'da dmlere teker teker cevap yazmak istemiyorum. Artık her türlü mutfak aleti ile ilgili sorularınızı sadece burada cevaplayacağım. Az emek çekmedim bu bloğa emeğe saygı lütfen. Hem de aynı sorulara defalarca cevap yazmak zor oluyor. Benim işim tarif blogculuğu değil ben mühendisim. Fakat hiçbir şeyi hazir almamak gibi bir durumum var.

Bana danışan takipçilerimden ürün aldıktan sonra geri dönüş yapmalarını rica ediyorum. Biz sana soruyoruz sen niye bizden geri dönüş istiyorsun demeyin çünkü herkesin ihtiyacı farklı olabiliyor. Benim beğendiğim özellik sizin için iyi olmayabilir. Her kullanıcının farklı yorumları olsun ki bu blog bir işe yarasın, insanlara faydalı olsun 🤗💕.

🎀Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkk

🎀Beko mutfak şefi inceleme yazım için 👉Tıklayınız

🎀Cookplus mutfak şefi inceleme yazım için 👉Tıklayınız

🎀Karaca Mutfak Şefi inceleme yazım için 👉Tıklayınız

🎀Bosch mutfak şefi inceleme yazım için 👉 Tıklayınız

🎀Kitchenaid inceleme yazım için 👉 Tıklayınız

🎀Fırın pişirme fonksiyonları ve fırın ayarları ile ilgili yazim için👉Tıklayınız

🎀 Kıyma aparatlı mutfak şefi mi yoksa kıyma makinesi mı 👉Tık
🎀Mutfak robotu tavsiye ve inceleme yazım için 👉Tıklayınız


31 yorum:


  1. Merabalar, yazilariniz gerçekten çok guzel bilgilendirici ve ayrıntılı ben bosch mum5 serisi ve Kenwood arasında kaldım
    KKM287 Prospero 900 W Mutfak Şefi
    Kenwood KHH326WH
    Bu iki ürün hakk8nda bilginiz var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iki ürünü de daha önce inceleme fırsatım oldu. Tek fark multione 1000 W, prospero 900 W. Multione kullanıp da memnun kalan takipçilerim de var. Siz galiba aparatları çok diye bu iki modeli beğendiniz. Kase büyüklüğü çok fazla değil. 4,3 L ürünü görme imkanınız oldu mu bilmiyorum ama bana göre küçük gibi geldi. Yine de siz bilirsiniz.

      Sil
    2. Açıkçası evet aparatları cok ve bütçeme uygunlar ama bu markayı kullanan h8c tanımıyorum ve bu tür ürünler alındı mı iyisi olmalı diye düşünüyorum. Yorumunuz icin cok teşekkür ederim ☺️

      Sil
    3. Evet kolay kolay alınmıyor böyle pahalı aletler. Kıyma makinesi aparatının pek mükemmel olduğunu düşünüyorum. Ama ihtiyacı karşılıyor mu evet. Hiç makineniz olmamasından böyle aparatların olması iyi olabiliyor ☺️. İnşallah istediğiniz gibi çıkar makineniz de uzun süre kullanırsınız 🥰.

      Sil
  2. Merhaba, normalde bosch optimumun son çıkan mutfak şefini almaya karar vermiştim fakat araştırma yaparken bu konuda çok deneyimli ve bilgili olduğunuzu gördüm o yüzden sormadan edemedim. Mutfak şefi olarak hangi markanın hangi ürünü sizce en iyisi? Ekstra aparatları da göz önünde bulundurursak hangi ürünü almamızı önerirsiniz? Cevap verirseniz çok memnun olurum, iyi günler dilerim. :)(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Teşekkür ederim 😀. Öncelikle şunu söyleyeyim sizin baktığınız makine de gayet güzel güçlü kuvvetli bir makine o açıdan bir şüpheniz olmasın. Piyasada ki bütün makineler aslında birbiri ile denk değil. Örneğin Kenwood multione ile kitchenaid arasında kıyaslama yapmamı istiyorlar ama aslında ikisi hacim olarak gövde olarak watt olarak çok farklı. Bu yüzden de alıcıların kafası çok karışıyor. Birde herkesin ihtiyacı çok farklı. Ben büyük bir makineye ihtiyaç duyarken bir başkasına Bosch mum 5 yetiyor. Peki Müge paramın çöpe gitmeyeceği 3 marka şöyle şu piyasaya göre diyorsanız rahatlıkla kitchenaid, Bosch ve Kenwood diyebilirim. Aparat konusuna gelecek olursak ben mümkün olduğunca herşeyin tek bir motora yüklenmesi taraftarıyım. Makine o zaman uzun ömürlü olmuyor. Ayrıca aparatları da profesyonel makineler gibi olmuyor maalesef. Minimoylara, hobitlere göre tasarlanmış olabiliyor 😂. Mesela kıyma aparatı herkeste var ama geri çalışma tuşu olmayınca et çekmek pek de mümkün değil. Fakat aparat kalitesi olarak çeliğin sağlamlığı vs açısından en beğendiklerim kitchenaid rende ve hamur açma ravioli aparatları, Bosch un rende aparatları bence çok kaliteli. Kenwood aparatları daha çok orta segmentte diyebilirim.

      Sil
    2. bosch opium 54p00 marka ürünü alırsam memnun kalırmıyım bu fiyatlarda bakoyorum bende

      Sil
    3. Kalırsınız diye düşünüyorum imkanınız varsa bir şans verin diye düşünüyorum.

      Sil
  3. Merhaba. Ben Kenwood Kmix almaya karar vermiştim, sonrasında blogunuza rastgeldim. Blogdaki yazılarda pek kmixden bahsetmemişsiniz, o tarihlerde motor gücü 500w olduğu ve motor gücünü düşük bulduğunuzdan. Şu an kmixin 1000w modelleri satışta. Beko inceleme yazınızı okuduktan sonra bu ürünü kmix ile kıyasladım( korona nedeniyle maalesef sadece netten) özellik olarak neredeyse birebirler. Fakat beko yerli olduğundan servis ve yedek parça fiyatlaması olarak daha uygun olacaktır diye düşünüyorum. Sizin fikriniz nedir, fiyatları da çok farklı değil, siz olsanız hangisini seçerdiniz? Biz küçük bir aileyiz 4,8-5 lt hazne kapasitesi bizim için yeterli. Mantı ve içli köfte yogurabilecek, çok sarsılmayacak bir makine arıyorum. Bu nedenle gövde ve aksamların metal olması şart. Umarım beklentimi anlatabilmişimdir. Dönüşünüz beni çok mutlu edecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kenwood kmix e yıllar önce bakmıştım. Sonra vazgeçtim yeterli gelmez gibi geldi bana. Yetkili servis olarak ilgisizliğinden çok memnun kalmayanlar var diye duymuştum. Gerçekten de ürünü satan bayi dahi daha Türkiye de yeni yeni bu ürünler satışa başladığı ve yaygınlaştığı için bu haberler. Ben birşey sormak için aradığımda birşey öğrenmekten ziyade ben onlara anlatıyorum 🙈. Yanı zamanla teknik servis olayı daha profesyonelleşecektir. Beko Arçelik üretim olarak yerli evet ama motoru ithal her yerli markada olduğu gibi. Nasıl yani derseniz Kenwood da Beko da motorunu Çin'de ürettiriyor. Orta karar, kitchenaid kadar tuzlu olmayan , servis yedek parça vs ağı geniş, ağır gövdeli bir makine baksam ben bekoya bakardım. Ama siz daha iyi bilirsiniz tabi ki

      Sil
  4. Merhaba, Ben sadece hamur yoğurma ve çırpma karıştırma için bir makina bakıyorum. ekstra aparatları istemiyorum. Annem Bosch kullanıyor ve çok memnun. Karıştırma haznesi küçük olması dışında. Siz bana ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne amaçlı kullanmak istediğinizi ve ortalama fiyat aralığı belirtmemişsiniz o yüzden biraz çok seçenek sıralayacağım☺️. Bosch optimum, kitchenaid profesyonel ve artisan modeli, Beko, arçelik, Grundig, Kenwood titanyum serisi aklıma gelen makinelerden.

      Sil
  5. Merhaba arzum ar1068 gastromix stand mikser Hakkında bilginiz var mı :) kek hamur ekmek kurabiye pogaca çiğköfte yapmak için istiyorum ne önerirsiniz 5 l yeterli kücük bir aileyiz teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu model ilk çıktığında arzum mikserleri ile ilgili yazı yazmıştım baktınız mı bilmiyorum. Ama istediğiniz işleri yapacaktır diye düşünüyorum. Alınabilir bir makine.

      Sil
  6. Merhabalar ben hamur kek kurabiye makarna hepsini sıkıntısız yapabileceğim bir ürün arıyorum kitchenaid ve kenwood arasında kaldım kitchenaid beni ekmek hamurunda korkutuyor sizce seçimim ne olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkunuz olmasın efendim ekmek hamuru konusunda bu makineler başarılı oluyorlar zaten. Esas altın vuruş sert hamurlarda ve beze yapabilmesinde oluyor. Kitchenaid de hepsini yapabilirsiniz. O açıdan bir sıkıntı yok. Fakat sert hamurları beze beze azıcık yoğurmanız gerekiyor. Kenwood titanyum kvl 1700 W hamurişleri için daha başarılı bence. Yanlız 1 kg dan az hamur böyle büyük makinelerde yoğurması zor oluyor.

      Sil
  7. Merhaba, ben de uzun araştırmalar sonucu kenwood almaya karar verdim. Diğer bütün markaların hazineleri oldukça küçük bu yüzden kenwoodun büyük hazneli olan modellerine yöneldim fakat model konusunda karar veremedim. 1200 watt olan chef xl 1700 watt olan titanium xl ve 1000 watt olan kmix modeli aralarında kararsızım. iyi hamur yoğursun istiyorum. ve de pastacılık alanı ile ilgileniyorum bu yüzden çoğu ürünü uzun uzun çırpmak vs gerekiyor. uzun çalıştırmada sorun olmayacak bir makine istiyorum.değerli yorumlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanınız varsa yazdıklarınız arasında en üst model olan chef xl 1700 w olanını tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum. Bu marka çok eski zamanlardan beri olduğu için sürekli kendini yenileyerek yeni modeller çıkarıyor. Evet kmix iş görüyordur ona birşey demiyorum ama niye yıllar önce çıkmış bir alt modeli alasınız ki? Ayrıca ev tipi makinelerde en büyük hacimli olarak en yüksek güçlü olarak Kenwood titanyum kvl 1700 w ve kitchenaid profesyonel 6,7 L var. Maalesef başka da alternatif yok.

      Sil
  8. Kübra Güverdik6 Mayıs 2020 11:36

    Merhabalar. Yazdıklarınızı keyif ile okuyorum bilgiler için çok teşekkürler. Bende ayaklı mikser alma serüvenine katıldım. Yurt dışında yaşıyorum. Burada fiyatlar türkiye ye kıyasla daha uygun olsa da ben yine de bütçeme uygun biseyler almak istiyorum. Kenwood kvl 1200w uygun fiyatlı. Hamur işi ve içli köfte hamuru yoğurma amaçlı kullanmak istiyorum daha çok. Manti hamuru gibi sert hamurları da yoğurabilir mi bilemedim 1700 w olanı ile iki katı fiyat farkı var. Onu almama değer mi gerçekten yoksa bu da işimi görür mü. Bir de smeg modeli var. Sizin onun hakkında bi yorumunuzu göremedim. Ama bildiğim kadarı ile italyan firması olduğu için özellikle hamur yoğurma özelliğine oldukça güveniyorlar. Tavsiyenize ihtiyacım oldu.kenwood 1200 mu yoksa bütçeyi biraz daha zorlayıp 1700w ya da smeg mi. Şimdiden teşekkürler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kübra hanım çok mutlu oldum beğenmenize 🥰💕.Bu karantina döneminde Türkiye de bazı markaların stokları bitti. Yakında iyi makinalar karaborsaya girecek gibi. Herkes evde ekmek yapınca ve ithalat durunca seçeceğiniz modeller de azdı. Bildiğiniz üzere bazı markaların fiyatları çok fazla oluyor döviz kurunu çevirince. Haliyle bende ne kitchenaidi ne de smegi öneri olarak bile telaffuz edemiyorum. İnsanlar daha uygun fiyatlı fakir, arzum, Bosch mum 5 gibi makinelere bakıyor. Smeg kullananlar gerçekten çok memnunlar bende yok ama gördüğüm kadarıyla taş gibi makine. Kenwood un 1200 w olanı da fena değildir diye düşünüyorum ama 1700 w olanı baya güçlü sert hamurlar yoğurabiliyor. Az az yoğurdugunuz sürece bence bu üç makinede sert mantı hamuru yoğrulabilinir diye düşünüyorum. Yıllarca en dandik plastik gövdeli makinede bile beze beze sert lazanya hamuru yoğurmuşluğum var. Yarım kiloyu geçmediği sürece tek seferde üçündede yoğurabilirsiniz bence. 1 kg ve üzeri sert hamurlar için daha profesyonel pastane isi makina gerekiyor.

      Sil
    2. Amazondan kenwood 1200 w olani almayi dusunuyorum. Garantisinde bir sorun olur mu acaba ??

      Sil
    3. Olabilir. Amazondan alışveriş yapmıyorum. Türkiye de stoklar bittiği için bakıyorsunuz galiba.

      Sil
    4. Stok pek yok. Olanlarda suan cok yuksek fiyattan satiyorlar. Bu yuzden sizede danisayim dedim. Kenwood chef xl olanin hamur kancasi metal degil sanirim cok fazla da video goremedim. Xl titanium metal duruyo ama digeri sanki plastik kancali gibi duruyor. Sizin bu konuda bir fikriniz var mi acaba ?

      Sil
    5. Benim bildiğim gördüğüm kadarıyla Kenwood hep metal kanca üretiyor. Birkaç aparatım karardı soldu tarzı şeyler duydum ama plastik kancaya denk gelen daha hiç duymadım 🤷🏼. Şunu söyleyebilirim ki plastik kanca çok kötü birşey. Daha önce Karaca da aynısını yaşadım. Eğer baktığınız herhangi bir marka makinede plastik hamur kancası varsa sakın almayın derim ben.

      Sil
    6. Cookk yardimci oldunuz coookk tesekkur ederimm 🥰🥰🥰

      Sil
  9. Merhabalar, Mutfak Şefi konusundaki incelemelerinizi, sorulara verdiğiniz cevapları tek tek okudum. Sorulara cevap verirken ne kadar sabırlı, iyiniyetlisiniz. Bundan cesaret alarak ben de bir soru sormak isterim. Her ne kadar piyasada mutfak şefi kalmamış olsa da (en azından piyasalar açılınca) ben de bir mutfak şefi almak istiyorum. Yıllardır Kitchenaid almayı hayal ederdim. Biraz pahalı gelirdi. Ancak yaklaşık bir yıl önce omzumdan ameliyat olup, değil hamur yoğurmak kavanoz açmam bile yasaklanınca hamur yoğurmak için bir mutfak şefi edinmem şart oldu. Biz 4 kişilik bir aileyiz. Evde mantı ya da ekmek yapmıyorum.Ama mutfağa ve mutfak aletlerine çok düşkünüm.Olmuşken iyi bir şey olsun istiyorum. 5.000.TL'ye kadar çıkabilirim. Bosch'un terazili modeli hoşuma gitti.Ancak diğer makineler gibi piyasada yok. Bir de Kenwood'un chef titanium XL modeline çok baktım. Dün gece sizin Beko konusundaki tavsiyelerinizi okuyunca iyice kafam karıştı. Bir de aparatları özellikle kıyma makinesi ve rende benim için önemli. Ne dersiniz? Bütün makinelerin satışı açılınca ne düşüneyim. Bu bahsettiğim üç makineden benim için de bir sıralama yapar mısınız?
    SEvgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle size geçmiş olsun 😔. Estağfurullah tabiki her zaman sorabilirsiniz. Zaten bu yüzden her yoruma elimden geldiğince uzun uzun cevap yazmaya çalışıyorum. Birkaç kişiden değişik davranış görünce artık sadece blog ve youtube dan cevap vermeye öyle başladım. Ama yorum yazanların çoğu %97 su sizin gibi nazik insanlar o yüzden çok şanslı olduğumu düşünüyorum 😻. Evet kitchenaid öyle bir üne sahip ki her hanımın hayali gerçekten 😊. Tasarım ve geniş renk seçenekleri bence çok güzel. Bende zamanında fiyatı fazla gelmişti uzun süre almadım. O zamanlar bu kadar mutfak şefi çeşidi hiç yoktu. Mecburen onu almıştım. Fakat sert hamurlarda çok kuvvetli olmadığını düşünüyorum. Çırpıcı mükemmel fakat hamur sertleşince bariz zorlanıyor. Yumruk büyüklüğünde ancak yoğurabiliyor. Evet lazanya hamuru hazırlarken de kullanabiliyoruz ama ben o kadar övgüye daha cevval bir makine beklerdim şahen😂. Birde öyle bir markaları arka arkaya sormuşsunuz ki nasıl sıralama yapayım bilemedim 🤭. Üçü de güzel makine. Kullanan takipçilerim, arkadaşlarım hepsi çok beğeniyor. Ama benim gözlemlediğim farklara gelince Kenwood XL sert hamurlarda ve çokça poğaça hamuru yoğurmada daha başarılı. Evet kim ne derse desin 1700 W gerçekten motor gücü olarak sert hamurlarda çok önemli bence. Biraz yüksek wattlı olduğu için gürültülü ama güzel. Az miktarda hamurda kanca kaseye sürebiliyor o yüzden 1 ölçü yumuşak hamur ve yarım kilo sert hamurdan daha az hamur yoğurmak pek verimli olmayabiliyor. Bosch optimum a gelince o da güzel bir makine 5,5 L bence ideal bir hacim. Aynı zamanda tartısız olanı da var onu da bir düşünün derim. Bekoya gelince Türkiye şartlarında Allah razı olsun ilk döküm gövde makineyi onlar çıkardı. Güzel makine. 4,6 L orta karar diyeyim hacim olarak. Keşke 6,7 lik bir makine de çıkarsa. Velhasıl kelam ben sizin yerinizde olsam yapacağım sıralama şekli şöyle olurdu. 1.Bosch optimum=Kenwood titanyum kvl 1700 W, 2.Beko olurdu. Birde size tavsiyem rende aparatı olan mutfak robotu almanız. Emin olun kendinize yapacağınız en iyi yatırım rendeyi elde yapmamak. Ayrı aparat alıp 2 bin civarı para vereceğinize 300 liralık mutfak robotu çok çok daha iyi olacaktır. Çubuk blendır seti değil ama eski tip robotlardan yana tavsiyem.
      Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🙈. Hayırlı ramazanlar 🙋🏼.

      Sil
  10. Yorumlarınızı okudum. Cok yardımcı olduğunuzu gördüm. Bende kenwood 8320 xl titanyum aldim. Cok memnunum. Elde rende yapamadığım için rende aparatini düşünüyorum. 1600tl civarında fiyat var.urun hakkında pek aciklama yok. sizin urun hakkında ki fikriniz nedir acaba. Yardimci olurmusunuz. Iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Hayırlı olsun yeni makineniz. Rende ile ilgili tüm aparat ve makineleri gözü kapalı tavsiye ederim. Özellikle rende yapmayı sevmeyen fakat sürekli kabak ve balkabağı rendeleyen biri olarak kesinlikle büyük kolaylık. Ben n11 de 610 liraya gördüm kvl serileriyle uyumlu diyor bir bakın isterseniz. Bu rende aparatı tambur şeklinde önceki yavaş hız çıkış noktasına bağlıyorsunuz.

      https://m.n11.com/kenwood-mutfak-sefi-rendeleme-aparati-kmx-kvl-kcc-serileri-P484148481?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwvMqDBhB8EiwA2iSmPBSHugwvkRoCl7kZJQAxXY51iVe-oQH1uOxsCU1loxZUXu5QewllvRoChe0QAvD_BwE

      Sil
  11. Merhaba, öncelikle incelemeleriniz çok faydalı oldu, teşekkürler:). Ben Kenwood almayı düşünüyorum motor garantisi sebebiyle, bu incelediğiniz model de çok kullanışlı gözüküyor ancak şu an için bütçemi çok aşıyor:/. Ben en çok ekmek hamuru ve köfte yoğurmak için kullanacağım, arada bir de pasta yapmaya. Acaba Kenwood'un alt modelleri de işimi görür mü, 1000-1200 watt olanlar? Bana öneriniz olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Daha küçük hazneli modelleri de yoğurma işini rahatlıkla görecektir. Fark olarak maksimum tek ölçü hamuru aşmamanız gerekiyor. Multione modelini inceleyebilirsiniz. Eğer büyüklük olarak da sizin için uygunsa. Çırpması da gayet güzel benim gördüğüm kadarıyla.

      Sil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek