Öztiryakiler Mutfak Şefi İnceleme



 Merhabalar. Benden uygun fiyatlı mutfak şefi alternatifi isteyenler öztiryakiler diye bir marka mutfak şefi çıkarmış.


4,8 L, 1000 W, çelik kasesi kulplu ki bence bir mutfak şefinde olması gereken önemli özellik, siyah-beyaz renk seçeneğine sahip. Aparatlarının şeklini ben şahsen beğendim. O balon çırpıcı yumurtayı dibine yapıştırma Z diye düşünüyorum. Yinede bulaşık makinesi bu tür aparatlarda tavsiye etmem. Şahsen ben kitchenaid aparatlarını bile elde yıkarım.



Döküm dış kasa seçeneği de var. Fakat o 400 W.  Fiyatı da tabiki ona göre bir tık daha fazla.

Ben ekmek yapıyorum uygun fiyatlı ne alayım bana bir makine öner diyenlere bir bakın derim. Vestel tarçın mı, klarstein mi derseniz ikisini de tavsiye etmiyorum hergün aynı soru geliyor çünkü. Her türlü hamuru yoğurabilir özelliklere sahip. Kullanıcı yorumları da hep olumlu hiç olumsuz yoruma rastlamadım. Bu arada firma endüstriyel her türlü mutfak robotu ve ekipmanları üretiyor. Öyle iki günlük bir marka değil yani. 12.12.2020 itibariyle ben 2497 L ya en uygun fiyatlı makinesini n11 de gördüm.



Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkkk

Robot Süpürge Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler ile ilgili yazım 👉🏻Tıkk

13 yorum:

  1. Merhaba. Kur farkı nedeniyle Kitchenad ve Kenwood'un astronomik fiyatlara ulaştığı bir noktada sayenizde üründen haberdar oldum, teşekkürler. İki şey sormak istiyorum. Ürün Çinden geliyor sanırım Easten diye bir marka, Öztiryakiler kendi etiketi ile satıyor. Öztiryakilerin kendi üretimi değil, yanılıyor muyum? Bir de bahsettiğiniz 400w ve döküm kasa olan modeli hiçbir yerde göremedim, siz hangi sitede görmüştünüz? Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Derya hanım hoşgeldiniz 🤗. Kenwood dahil bugünkü Arçelik Beko ve dikiş makinaları dahil birçok makinenin motoru Çin den gelmektedir. Elektronik aksam için gerekli değerli madenlerin çoğu Çin de bulunuyor ve bilindiği üzere yönetim şekli itibariyle işçilik ücretleri çok ucuz. Kitchenaid ve Bosch, smeg gibi çok az marka kendi motorunu üretmekte. Maalesef kendi motorunuzu üretmek için ilk önce mıknatısınızı üretmek, değerli madenlere sahip ülkelere demokrasi götürmek 😂, birkaç sömürülen 3. Dünya ülkenizin olması şart. Benim bu yazıyı yazdığımda birçok yerde çeşitleri vardı. Ama malum pandemi herkes kendi ekmeğini, lahmacununu pidesini kendisi yapıyor. Çok hızlı stoklar tükeniyor. Şu anda
      https://m.trendyol.com/oztiryakiler/dis-kasa-dokum-gurmeaid-stand-mikser-4-8-l-siyah-ef708-p-54604543
      sadece bu var ve n11 de tükenmiş. Trendyol da bunu bulabildim. İnşallah yardımcı olabilmişimdir bir nebze olsun 🙋🏼‍♀️.
      Sevgiler saygılar sağlıklı günler dilerim 🤗

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim yanıtınız için. son bir şey daha sormak istiyorum. Biz küçük bir aileyiz, çocuklarım küçük henüz o yüzden büyük miktarlarda hamur yoğurmuyorum. Klasik mayalı poğaçayı yarımşar bardak yağ-su-süt ile yapıyorum örneğin. Bu makineleri hiç birebir kullanma şansım olmadığından bilmiyorum. 4,8-5lt hazneli bir makine alsam bu kadar az miktarda hamuru da yoğurur mu yoksa kitchenaid classic(4,3lt) alsam daha mı iyi olur? Çocuklar da büyüdükçe bu makine küçük gelebilir diye küçük almak istememiştim ancak kapasitesinin üstünde kullanılamadığı gibi bazı makinelerin az miktada hamurla da iyi performans göstermediğini okudum biryerlerde, tecrübenizi paylaşabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler

      Sil
    3. Normal 4,8 L büyüklükte artisan olan modelin o tarz sorun olacağını sanmıyorum. Bazen benimde az birşey yaptığım oluyor gayet iyi karıştırıyor. Fakat büyük boy makineler var ya 6,7 L lik onların hamur kancası daha büyük kaba oluyor. Tur attıkça kaseye vuruyor. Yani yarım ölçü poğaça yapmak çok kolay olmayabiliyor. Orta büyüklükte bir makine alıp çok yapmanız gerektiğinde 2-3 tur yoğurmanız daha pratik olacaktır ilerleyen zamanlar için. Bu makinelerin güzel yanı sadece hamur değil içli köfte ve çiğ köfte de yoğurması😀 yani zamanla yaptıkça insana kapasite az gelebiliyor. Bende bir ara 4 L lik makine kullandım ama aile için küçük bence. Yinede siz daha iyi bilirsiniz tabiki.

      Sil
    4. Evet bu makinelere servet yatırmaya ikna olmaktaki en büyük motivasyonum içli köfte yoğurmaları zaten :)En son 45 dk içli köfte yoğurduktan sonra gece kol ağrısından uyuyamamıştım. Ben bu arada makinemi aldım, kenwood kmx 1000w modelinde karar kıldım. İçli köfte ve pide-pizza hamuru da yoğuracağımdan motor konusunda en güvenilir olarak saydığınız markalardan olmasını istedim. 5lt yi de gözümde büyütmüşüm, gerçekten büyük değil, ideal bir boymuş. İlk araştırmaya başladığımda neye dikkat etmem gerektiğini bile bilmiyordum, bu konuda teknik bilginize dayalı çok değerli içerikler üretmişsiniz, çok net ve aydınlatıcı. Emeğinize sağlık. ben de makineyi alıp kaçmak istemem, hem içeriklere katkıda bulunmak hem de benim gibi araştıranlara faydalı olmak adına makineyi tüm hamur tipleri için kullandığımda detaylı bir değerlendirme yapacağım kenwood başlığının altına.Sizi de takipteyim, teşekkür ediyor kolaylıklar diliyorum

      Sil
    5. Yaa siz bitanesiniz💕💕💕. Çok teşekkür ederim. Gerçekten makine arayışında kiler için bu geri dönüşler çok faydalı oluyor. Bir kişiden değil de 3-4 kişiden duyunca daha çok içleri rahat ediyor. Malûm pahalı makineler zaten. Şimdiden ellerinize sağlık 👏 diyorum yapacağınız güzel tarifler için. Her zaman yorumlara beklerim 🥰. Sevgiler sağlıklı günler dilerim 🤗

      Sil
  2. Merhaba ben fakir fmix aldım sanirim menmunda kalmayacağım çünkü pandispanya için yumurtayı ak yapamadı hamur içinde etrafında topluyor gibi yorumlar var oztiryakiler cazip geldi ne dersiniz fakirde parça cam aparat var ama sanırım çok istediğim gibi degil ne dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta akı köpürme performansı için Bosch mum 5, öztiryakiler ve Grundig e bakın derim. Yine de siz bilirsiniz.

      Sil
  3. Merhaba Müge hanım, bende mutfak şefi arayışı içinde idim, limitim enn fazla 3 bin TL idi, emsan, karaca, Arzum gibi markaların şikayetlerine çok denk geldim İnternet de, o yüzden onlarla ilgilenemedim bile, bosch mum serisi güzel ama ek aparatları çok gereksiz benim için zaten mutfağım küçük, lt si 3.9 az geldi gözüme, lt yükseldikçe fiyatda yükseliyor tabi , öztiryakiler gurmeaid e denk geldim tipi çok şık, döküm gövde, 4,8 lt fiyat da tam benim enn fazla çıkacağım limit, çok fazla yorum ve video yok açıkçası, sonuç itibari ile gurmeaid e karar verdim, bugun sipariş verdim kampanya lı fiyatı 3 bin tl imiş bu hafta bitiyormuş kampanya, ilk deneyimim olacak çok tedirginim ya iyi çıkmazsa okadar para verdim diye kara kara düşünüyorum ��, hafta içi teslim edilir, inşallah pişman olmam, sizlere bilgi vereceğim,size bukadar emek verip araştırma yaptığınız benim gibi arayış içindeki arkadaşlara yardımcı olduğunuz için çok çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. Mutfak sefi hakkinda hadi bilgilere devam beynimi yedim ben ararken. Ben ekmek yapmak icin istiyorum. Ama karar veremedim. Bosch, karaca prochef, grundig, oztiryakiler hangisi sizce ekmek yapanlar yazabilir mi? Tavsiye sizden sorumluluk bizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Uzun zamandır ekşi maya ve nohut mayalı ekmek yapan birisi olarak benim deneyimlerim ekmek hamuru düzgün çalışan bir mutfak şefini çok zorlamıyor. Bosch, Grundig,Öztiryakiler alan birisi için hiç sorun olacağını sanmıyorum. Bu makineleri mantı erişte hamuru daha çok zorlare. Onuda bir bezelik tek seferde ve dinlendirerek yoğurursanız sorun olmuyor

      Sil
  5. Mutfak sefi hakkinda hadi bilgilere devam beynimi yedim ben ararken. Ben ekmek yapmak icin istiyorum. Ama karar veremedim. Bosch, karaca prochef, grundig, oztiryakiler hangisi sizce ekmek yapanlar yazabilir mi? Tavsiye sizden sorumluluk bizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Uzun zamandır ekşi maya ve nohut mayalı ekmek yapan birisi olarak benim deneyimlerim ekmek hamuru düzgün çalışan bir mutfak şefini çok zorlamıyor. Bosch, Grundig,Öztiryakiler alan birisi için hiç sorun olacağını sanmıyorum. Bu makineleri mantı erişte hamuru daha çok zorlare. Onuda bir bezelik tek seferde ve dinlendirerek yoğurursanız sorun olmuyor

      Sil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek