Karaca Prochef Mutfak Şefi/Mutfak Şefi Önerileri

Karaca Prochef Mutfak Şefi Yorumlarım




Acaba anlatmaya nerden başlasam? Bu makineyi sorduklarında hep derin bir nefes alıyorum. Ne umutlarla ne sevinçlerle almıştım halbuki. Kitchenaid çok pahalı, hem yerli markalar kazansin dedim fakat...
Neyse 6,6 L hacim 1200 W motor gücü, 12 hız seviyesi kocaman bir makine kendisi. Bendeki ilk makina rosegold rengiydi. O zaman 700 L idi.

Makineyi aldım. Aparatlarını yıkadım. Kuruttum. Bismillah deyip açma hamuru için  klasik 1 su bardağı süt, 1 sb su, 1 sb sıvıyağ koyarak başladım çalıştırmaya makine tam yoğuruyordu ki tık diye gitti. Makine çalışmıyor.


 Baktım elektrik almıyor makine. Nasıl bir hayal kırıklığı anlatamam. Aldığım bayiye gittik. Dediler ki hamur çok sert gelmiştir. Yani yumuşacık açma hamurunu yoğuramayacaksa ben niye  o kadar para verip 1200 W kocaman makineyi alayım. Neyse en sonunda fabrikaya göndermeye ikna oldular. Arıyorum soruyorum yok gelmedi diyorlar. Tam 1 sene geçti oyaladılar. Ben paramı istedim sadece çalışan bir makine istedim çok mu şey istedim bilmiyorum. En sonunda annem şikayet edicem dedi ve pinkgold rengi ellerinde varmış onu verdiler. İnanamadım yenisini verdiklerine.

Neyse ürün özelliklerine gelecek olursak: karıştırma aparatı metal, çırpma aparatını beğendim dışbükey konkav, haznesi büyük ama bu makineyi tasarlayan mühendis hangi kafayla hamur yoğurma ucunu adi plastik yaptı? Allah aşkına nolur muftak da zaman geçirmeyen insanlar mutfak aleti tasarlamasın. En dayanıklı olması gereken uc kırılgan plastik. Rengi harika tam yeni gelinlere hitap ediyor. Gerçektende tezgah da güzel görünüyor. Kek yapabilirsiniz. Ben cesaret edip tekrar hamur yoğurmadım. Sadece hamur makinem dolu olduğunda krem şanti ve kek çırpıyorum. Çünkü fırını çalıştırdığımda tek çeşit yapmam elektrik tasarrufu açısından. Bu açıdan işime yarıyor. Ancak 1 kg hamur yoğurma hayal, başkalarında gördüm ki ya sadece kek yapıyorlar ya da 1 çay bardağı süt, su ve yağla azıcık yumusay poğaça hamuru yoğuruyorlar. Yani sert hamur yoğrulmaz.
Çok ses çıkarıyor, 12 seviyesi var ama hızı aynı oluyor hiç artmıyor gibi geldi bana.

 Baktım bu pinkgold rengi 1200 L olmuş bence çok fazla vaadlerini yerine getirmiyor. Makine bozuldu mu elinizde kaldı demektir. Servis yok dükkânlar da almaya yanaşmıyor. Bu videodaki krem şanti çırptığım pembe makina, mavisi kitchenaid.



Birde Allah aşkına sen söyle ben onu alıcam , sen ne dersen ona bakıcam, çabuk bana makine söyle diye sorular sormayın yorumlar yapmayın🙈. Tavsiye  Bende bulunduğum  halde ısrarla sorumun cevabını alamadım hangisini al diyorsun bana kesin bir cevap ver demeyin. DM den ben blogda soru sordum hâlâ cevabı gelmedi diyenler de size ne desen bilemiyorum 🙄. Sorunun cevabını aynı gün içinde yazdığım hâlde nedir bu acelecilik nedir bu tavır anlamıyorum🤷🏼🙄. Düşündüğünüz ikisi üçü arasında kaldığınız makinelerin hangi özelliği daha iyi onu söylüyorum. Ben hiçbirm makine üretimi ve  satışı yapmıyorum. Aldığınız makine sizin sorumluluğunuz da benim değil. Ben sadece hangi özellik ne işe yarar onu anlatmaya çalıştım. Son olarak birisi eğer size sadece şu markayı koştura koştura gidin alın diyorsa ona inanmayın 🧐 çünkü bu dünyada hatta evrende tek seçenek 😂 asla yok 😊.

Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkkk

86 yorum:

  1. Merhabalar Müge Hanım. Mutfak şefi çukuruna düştüğüm an çekip aldınız inanın beni. Diğerlerini de okuyacağım. Naçizane vaktinizi alarak kafamdakileri anlatayım. Ben hobi olarak ama baya şık pasta börek yapan biriyim. Tefal actiflow blender setin evliliği in 3.senesinde beni yarıyılda koydu. 1000 w olmasına rağmen. Şu an 1700 e kadar bir bütçem var. Yani çok fonksiyonlu bir mutfak şefi mi alsam(yani dahili aparatları da doğrayıcı, rende, kıyma makinesi, VS gibi) yoksa yoğurma ve çırpma için güzel ve haznesi büyük bir şef alıp yine bir blender seti ya da pratik bir mutfak robotu mu alsam kararsızım. Robot blender setleri 300 400 civarı ortalama olanlar. Fakir SMS 400dü sanırım Bi blender seti var uygun fiyatlı yüksek wattlı. Yani geriye Şef için tek Şef alırsam 1300 gibi bir bütçem kalıyor bu noktada desteğinize ihtiyacım var şimdiden çoooook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren hanım akşam akşam şu pozitifliğiniz iciç çok teşekkür ederim 😍. Allah da sizin içinizi ferahlatsın İnşallah 🤲. Çok mutlu oldum inanın. Şimdi şöyle anlatayım. Ben standlı el mikserleri vs tarzı şeyleri kullandım. Tak diye gitti. Hemencecik bozuluyor o el mikserlerleri ve blendır seti tarzı şeyler. Blendır setlerinin wattı yüksek olsa dahi çubuk motorunda fan açıklığı bulunmadığı için çok çabuk ısınıyor. O yuva resmen plastik kokuyor. Mereng, beze gibi çok yüksek devirde çırpmanız gereken şeyleri yaptınız mı tak diye gidiyor. Ben de miksersiz kalınca arzumun mutfak robotu vardı annemin hediyesi onu kullandım uzun süre. Bu arada arzumun mutfak robotu ile alakalı yazum da beyaz eşya mutfak Aletleri klavuzundaki mevcut isterseniz bakabilirsiniz. Fakat mutfak robotunun haznesi yeterli gelmiyordu ama bir şekilde idare ettim. Hatta ig sayfamda ve bloğumda da resmi var 3 katlı doğum günü pastası bile hazırladım 🤭. Benim size tavsiyem dokum gövdeli mutfak şefi almanız. Keske sizinle daha önce yazışabilseydik çünkü bu yılbaşında beko indirimde 1250 L idi. Anneler günü ve özellikle sene sonunda çok güzel indirim oluyor. Ama sanirsam şu anda 2 bin civarında. Bu arada blendır seti olarak da ben de king var. Uygun fiyatlı iş görüyor. Ama çırpıcısı kuflendi elimde yikamama ragmen. 4sene oluyor ben alalı king blendır setini. Onu da sırf el blendırı ile corba yapmak için almıştım. O zaman set almak daha uyguna geliyordu 85 L gibi bir fiyatı vardı.

      Sil
    2. Müge hanımcığım ben teşekkür ederim vakit ayırdığınız için. Az önce yine uzun bir yorum yazdım ve tek hareketle sildim sanırım düşmedi

      Sil
    3. O yüzden tekrar yazayım. Ben bu robot ve şef t işine dediğim gibi 1700 lerde bir bütçe ayırdım. İnanın aklımda hiç beko yoktu. Karaca'nın prochef ve maestro chef 7 in 1 arasında gidip geliyordum. Ama şu an sizi keşfedince tamamen vazgeçtim. Kenwood bu konuda iyi ama fiyatlar kitchenaid e yaklaşmış. Homend benim merak ettiğim Bi marka. En azından küçük ev aletleri de baya ilerdeler diye biliyorum. Benim kararsızlık noktam anladınız sanırım satece çırpma ve yoğurma işlemleri için mi bir şef alayım yoksa ek aparatları olandan mı? Doğrayıcıyı çok kullanırım o yüzden illaki gerek bana. Ben robota biraz daha az para verip güzel Bi Şef mi almalıyım kararsızım

      Sil
    4. Neyse mutfak şefi öyküme dönecek olursak; sonra Cookplus aldim. Dedim ki ben en iyisini alacak parayı biriktirene kadar kullanirim. Oyle de oldu. Çırpıcısı hariç çok memnun kaldım. Haznesi çok küçüktü. 3 kilo poğaça hamurunu 6 turda yoğurdum. Yarım su bardağı su, şeker, yağ ve 3 su bardağı un olarak. İnanın eliniz hamur olmadan hemen hamuru veriyor. Ne ekmekler ne lazanya hamurları, açmalar, poğaçalar yoğurdum. Plastik gövdeli idi fakat benim işime yaradı. 400 gibi bir fiyata almıştım. Homend markasına gelince ben kullanan bir arkadaşa sordum. 2 ölçü poğaça hamurunu rahat bir şekilde yoğurabiliyor. Çırpicisi çok güzel dedi. Ama beze denememiş hiç. Hem robot hem mutfak şefi almak istiyorum diyorsanız da size uygun fiyatlı olarak arzumun 1000 W lı makinasını önerebilirim. Pembe, kırmızı ve mint renk seçeneği var. Fiyatı internette en son 700-800 L civarında idi. Hacmi çok büyük değil, plastik gövdeli,biraz ses yapıyor ama çırpma, yoğurma ozellikleri iyi. En azindan para biriktirip döküm makina alana kadar işinizi görür. Kendinize yapacağınız en büyük iyilik inanin şu hamur yoğurma makinası almak. En yorgun olduğunuzda pizza, pisi vs 2 dk da yoğurup hop elinize veriyor.

      Sil
  2. Müge hanımcım eşim bunu alır bana Bi daha benden 10 sene makine isteme der😂 o yüzden alabileceğimi en iyisini almalıyım. Çırpıcı haznesi büyü k motoru kuvvetli aparatları sağlam, sizin tavsiyenizle döküm gövde
    ❤️ Yani farkındayım hem uygun olsun hem şoför mahalli olsun diyorum 🙈 ama sizi buldum bırakmam bu şefi almadan. Bana al Ceren diyin. Bu arada instagram sayfasındaki tarifleriniz de çok güzel ben de Bi kaç aydır öyle amatör Bi sayfa açtım koyuyorum yaptıklarımı. Şef Ceren ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh bu kocalar hep aynı insani kocatırlar😂 O zaman bütçenize 2-3 kurus daha katacak da size ömürlük al diyecek. Yok öyle 2 kuruşa 10 köfte 😂. Şaka bir yana eğer bir daha alamam tek bir seferlik hakkim var diyorsanız kitchenaid, Kenwood ya da beko öneririm. Yok ben rende, dograma aparatları da olsun diyorsanız Bosch ve Kenwood un kucuk hazneli uygun fiyatlı modelleri de var multione gibi. Bosch un mum5 in haznesi 3,9L biraz kucuk ama rendesi, bıçağı çok güzel kaliteli. Ben elimde rende yapmam. Doğrayıcıyı com kullanırım. O yüzden ayri mutfak robotunda yapıyorum. Hic de mutfak şefinde gerek duymadım doğrayıcı vs. Çünkü kilo kilo kabak ve elma rendesi yaptigim için ayrı buyuk makinehaznesi işime geliyor. Robot olarak da arzum ar144 neredeyse 7 sene olacak benimle ilk günkü heyecanı ile çalışıyor 😁🤣🤣🤣

      Sil
    2. İnternet ara ara gidiyor birde telefondan yazıyorum. Yazılım denetimi sayesinde aynı yorumu defalarca düzeltmem gerekiyor. Birde evdekiler vs derken yazim gec oluyor malesef

      Sil
    3. Sizin söylediğiniz fiyat aralığı, piyasadaki en son hatirladığım fiyatlar ve kendi tecrubelerime göre önce sunmaya çalıştım. Umarım kafanizdaki soru işaretlerini biraz azaltabilmişimdir. Yinede sormak istediğiniz herhangi bir makine varsa sorabilirsiniz. Mutfakla çok ilgili olunca bir de az bucuk makine dersi aldığım için makinaların özelliklerinden anlıyorum

      Sil
    4. Müge hanım peki fakir culina hakkında ne düşünüyorsunuz ,uzun zamandır araştırıyorum karaca,kenwod,sheffer arasında kalmıştım ama servis sorunu olduğu için fakir culina’yı düşünmeye başladım ama onunda iyi olup olmadığını bilmiyorum lütfen bana yardımcı olurmusunuz

      Sil
    5. Fakirin de servis olarak çok iyi olduğunu söyleyemiyorum ama zorlamadan bozmadan kullanılırsa iyi iş görür diye düşünüyorum. Kenwood un hangi modelini düşünüyordunuz?

      Sil
  3. Kenwood un servis sıkıntısından söz etmişsiniz o yüzden beko daha mantıklı geldi. Buna bir göz atayım. Benim dişime göre hangi model var bekoda 🙈 kitchenaid ler 3000 den aşağı hiç yok Müge hanımcım bu da bütçeyi ikiye katlar. Ben çok mahcubum inanın sonra müsait olunca yazın siz yazdıkça ben de yazıyorum sorular bitmiyor 😄 ben bir şef alayım bir de mutfak robotu o halde.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim iyi geceler diliyorum ❤️

    YanıtlaSil
  5. Artık 4 binden aşağı yok kitchenaid ler resmen arsa gibi değer kazaniyor. Dolar artikcar artıyor malesef.
    Bu yabancı markalar malesef böyle servis sorunu ile geliyor Ceren hanımcım. İnanın yetkili bayi sizin kadar ürünler ile ilgili bilgi bile bilmiyor. Ben bana danışan her kesimden bayan ile watt ı şu kadar bu kadar iyi diye konuşabiliyorum. Ama ürünü satan adamlar benim ne dediğimi bile anlamıyorlar. Hatta mutfak şefi diyince karşıki lokantadan şef çağırmaya kalkan bile oldu şaka gibi ama gerçek 🤣🤣🤣🤯. En iyisi şef ve robot ayri almak evet. İnanın hangi marka olursa olsun tum blendır setleri o kadar uzun ömürlü olmuyor.

    YanıtlaSil
  6. Selamlarr mutfakta son derece acemi birisi olarak yazıyorum. Şimdiye kadar çalıştığım ve okulum dolayısıyla mutfağa hiç vakit ayıramadım ya da sevemedim de diyebiliriz malesef:) Ben çeyizim için bir mutfak şefi arayışına girdim hem evlendikten sonra çalışacağım için hem de nişanlımın ailesi biraz kalabalık bu da beni poğaça kurabiye gibi şeylere sanırım evlenince mecbur kılacak. Çok fazla bir şey yapmayacak olmakla birlikte yinede hamur yoğurma işlemini halledebilecek bir mutfak şefi ararken size denk geldim ve aşırı mutlu oldum 1000tl ye kadar bi bütçe ayırdım dediğim gibi mutfakta bi iddaam yok hamurlarımı benim yerime yoğursun yeter yardımlarınızı rica ediyorum,şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema hanımcım öncelikle hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin. Bende sizle aynı yollardan geçen mühendislik de tez hazırlar iken evlenen ve bu da yetmezmiş gibi hamur işleri delisi biri ile evlenen biriyim. Evet mutfakla aram çok önceden beri iyiydi. Ama evlenince ister çalış ister oku mutlaka pizzadır, pişidir, poğaçadır insan yapmak zorunda kalıyor. Uzun zamandır mutfak aletleri kullanan birisi olarak deneyimlerim şunu gösterdi ki döküm gövdeli ve döküm aparatlı mutfak şefleri yapacağız işi daha kısa sürede zorlanmadan yapıyor. Örneğin gövde döküm olduğu için sallanmadan ve dahi zorlanmadan hamur yoğuruyor. Döküm çırpma aparatı daha kisa sürede yumurta akını mereng yapıyor. Hamur kancası döküm olduğu için hamuru daha kısa sürede özlü olarak yoğuruyor. 1000tl gibi bütçeniz olduğunu düşünürsek beko ve kitchenaid seçeneklerini eleyip size istediğiniz özelliklerde arzum ve bosch mum serisini önerebilirim. Özellikle arzum plastik gövdeli olmasına rağmen gerek çırpma gerek yoğurma her türlü işin üstesinden gürültülü de olsa gelebiliyor. Fakat Bosch mum serisi 3,9 L pek yeterli hacimde degil ama bir kilo civarında hamur yoğurma, çırpma, rendeleme vs özelliklere sahip. Ayrıca nişanlınızın ailesi kalabalık dediginiz için büyük hacimli ve uygun fiyatlı Mutfak şefi olarak homend i önerebilirim. Gerek 6,5 L olması gerek de 1200 W motor gücüne sahip olması, alüminyum döküm gövde olması çok önemli özellikler. Hepsiburada da 1200-1300 arasında diye hatırlıyorum fakat baska yerlerde daha farklı fiyatlarda olabilir. Farklı renk seçenekleri de var bir bakın isterseniz. Sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa çekinmeden sorabilirsiniz. Mutfak aletleri ve mutfak çeyizinde olması gerekenler, Mutfak robotu vs. Beyaz eşya mutfak Aletleri klasöründe fırın fonksiyonları ve diğer elektronik mutfak eşyaları ile ilgili yazılarıma da bir bakın isterseniz belki faydalı olur 🤗😍😘

      Sil
    2. Merhabalar çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için. Bahsettiğiniz markaların biraz araştırmasını yaptım öncelikle arzumun dış görünüşü sebebiyle bi albenisi var gibi ama özellklerine baktıgımda ve yorumları okuduğumda sert hamurlarda zorlandığı söyleniyor. Bosh mum serisine gelince çok fazla seçenek ve çok değişik fiyatlar var kafam karıştı ondan da kaçtım :) Homend kafama yattı gibi youtube dan tanıtım videolarını izleyip yorumlarını okudum kullananlar çok memnun ama hacmi büyük olduğu için bu sefer de küçük çaplı işlerde verim alamıyorlarmış :) 3003 3005 ve 3006 modelleri var aralarında bir fark varmıdır net anlayamadım he bir de homend için döküm gövdeli demiştiniz sanki ama başka bi yorumunuzda plastik gövdesi olduğunu yazmıssınız ben mi yanlış anladım acaba?

      Sil
    3. Homend 3003 6 L 1300 w gümüş rengi, homend 3005 de 1300 W 6 L krem rengi, 3007 1000W 5 L kırmızı plastik gövdeli. Ben o 5 L lik modeli için demiştim seçenek çok olunca karışıyor özellikleri 😀. Sert hamurlarda genellikle bütün makineler zorlanıyor. Hamuru normal yumuşak hamurun yarisi kadar yoğurmanız gerekiyor. Kitchenaid dahi sert hamurlarda çok iyi değil. Azar azar 2-3 turda yoğuruyorum lazanya hamurunu. Büyük makinelerde evet azıcık hamur yoğuramıyorsunuz. Çok büyük geliyor aparatı haznesi vs. Ben kiş hamuru yoğuracağım zaman Cookplus kullanıyorum iyi oluyor. Bana sorarsanız büyük hacimli makineniz varsa birde küçük hacimli olması gerekiyor. Bosch da aslında çok çeşit yok sadece o küçük hacimli olanları her renkte ve bazıları da mutfak robotu aparatlı. Birde yeni çıkan optimum modeli var benim bildiğim. Bosch dan da herkes memnun aslında. Yani demem o ki hangi marka alırsanız alın sert hamurlarda çok hızlı olmuyorlar biraz zorlaniyorlar. Büyük hacimli makine alırsanız az miktarda hamuru zor yoğuruyorsunuz. En güçlü büyük hacimli makine benim bildiğim Kenwood KVL olanı ama o da uygun fiyatlı değil işte.

      Sil
  7. Müge hanımcım merhaba,öncelikle paylaşımlarımızı keyifle takip ediyorum çok teşekkürler.anneme hamur yoğurma makinası almak istiyorum ama aynı zamanda alacağım makina içli köfteyi de yoğurabilmelidir.çok fazla bütçe olmadığı için maksimum 1000tl civarında önerebileceğiniz bir marka ürün varmıdır?:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok teşekkür ederim Gülistan hanımcım😍. 1000 TL civarında döküm ve çok büyük hacimli mutfak şefleri maalesef yok. Fakat plastik gövdeli olarak arzum mutfak şefi 1000 W olanlardan ve Bosch Mum 5 tavsiye edebilirim. Bosch 3,9 L biraz küçük gelebilir fakat evladiyelik markalardan. Sert hamurları vs yoğura biliyorsunuz. Arzum ise hacim olarak daha iyi 4.5 L ve şu anda 645 L internette. Çırpıcısı dışbükey konkav gayet güzel. Birde bir parçası kırıldı mı servis den alabiliyorsunuz. Benim mutfak robotu kapağı kırılmıştı servisten tak diye cok cüzzi bir rakama almıştım.

      Sil
  8. Merhabalar müge hanımcım yorumlarınızı severek takip ediyorum:)anneme özellikle köfte,içli köfte yoğurması için bir hamur yoğurma makinası almak istiyorum.bütçem 1000tl civarı.önerebileceğiniz marka varmıdır?sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek seferde 1 kg içli köfte hamurunu bilmem ne kadar güzel yoğururlar ama ikiye bölerek gayet rahat kullanabilirsiniz arzum ve Bosch marka yukarida bahsettiğim markaları. Ben genelde 2 turda yoğuruyorum hamur çok katı ise veya 1 koca leğen poğaça, börek hamuru yoğuracaksam 3-4 turda yoğuruyorum. Birde annenize alacaksınız çok alengirli çok düğmeli ve çok fonksiyonlu makine tavsiye etmem. Zira benim annem kullanmıyor benim makineleri bozarım diye 😂. Yani sadece yoğursa,çırpsa, karıştırsa yeterli gelecektir. Gerçekten büyük kolaylık. Ne güzel anneniz çok şanslı kendisini düşünen hayırlı bir evladı var.🥰 Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin onlara uzun sağlıklı ömürler versin 🤲

      Sil
    2. Amin müge hanımcım çok teşekkür ederim:)annemi çok seviyodum ama anne olduktan sonra değil elleri ayaklarının altlarının öpülesi kutsal varlıklar olduklarını daha iyi anladım.tavsiyelerinizi dikkate alarak ürünü alacağım.kucak dolusu sevgiler:))❤❤

      Sil
  9. Merhabalar eşim çiğköfte yapmak maksatlı bir mutfak şefi almak istiyor kalabalık bir aile değiliz genelde 3 kişilik çiğköfteler yapılacak nadiren 7 kişilik çiğköfte yapılacak tavsiye edeceğiniz en uygun mutfak şefi hangisi olur çiğköfte için?

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar eşim çiğköfte yapmak maksatlı bir mutfak şefi almak istiyor kalabalık bir aile değiliz genelde 3 kişilik çiğköfteler yapılacak nadiren 7 kişilik çiğköfte yapılacak tavsiye edeceğiniz en uygun mutfak şefi hangisi olur çiğköfte için? Bütçemiz maksimum 1250 civarı. Arzum AR1069 Crust Mix Stand Mikser ve Homend Profashion 3003 Profesyonel 1300 Watt 6 Lt Standlı Mikser arasında kaldım. Homend in büyük oluşu kafamda soru işareti uyandırıyor acaba az malzemede sıkıntı olur mu diye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Öncelikle ben daha önce buzluğa çiğ köfte koymuştum 1 ay kadar gayet güzel kalmistı yani fazla yaparsanız tekrar yiyene kadar buzlukta bir süre saklayabilirsiniz. Yine aynı şekilde içli köfte de çokça hazırlayıp dondurucuda saklayabilirsiniz. Yani çok yaptım kaldı sıkıntısı olmuyor. Şu anki aklımla ben daha yeni mutfak şefi alacak olsam bütçeme göre belki biraz daha para biriktirip döküm gövdeli bir makine alırdım. Fakat 1250 L ya şu anda piyasada plastik gövdeli makinalar bulunuyor. Plastik gövdeli olarak arzumun 1000 W olan makinası ve bosch mum 5 önerebilirim ikisi de gerek servis olarak gerek de uzun ömürlü olması açısından güzel makinalar. Bosch mum 5 serisi biraz hacim olarak küçük 3,9 L gücü gayet yeterli. Arzum ise her türlü özelliği gayet yerinde bir kitchenaid değil ama güzel makine. Çırpma teli güzel . 4,5 L renk seçenekleri var. Benim tavsiyem anneler günü indirimini değerlendirmeniz. Anneler günü ve yılbaşı indirimleri güzel oluyor. Birde büyük makinelerde az hamur yoğurmak sıkıntı olabiliyor .Hamuru bir sağa bir sola savuruyor. Kiş hamuru için az olduğundan ya mutfak robotu ya da küçük makinemle hazırlıyorum. Küçük makineler ile bir kaç turda çokça yoğurabiliyorsunuz, az yer kaplıyor, az miktarda hamuru rahat yapabiliyorsunuz. Fakat insan hanmur zahmetsizce yoğurunca tepsi tepsi börekler, açmalar, gözlemeler yapmak istiyor ve hacim az gelebiliyor. Bizde durum öyle en azından

      Sil
  11. Teşekkür ediyorum cevabınız için 1200 TL ye homend 3003 serisi bulunabiliyor ve Alüminyum döküm gövde yazıyor sitesinde bu fiyata bu ürünü tavsiye edermisiniz Arzum AR1069 Crust Mixin yerine Arzum 600 TL civarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Homendin o modelini alıp da daha memnun olmayan duymadım. Çırpması , yoğurması vs kullananlar çok memnun. Fiyatının yüzde iki katı olması normal çünkü büyüklüğü ve gövdesi aynı değil. Kenwood muadili bir ürün. Eğer deseydiniz ki Kenwood istiyorum ama bütçem yetmiyor o zaman homendi bir düşünün derdim. Karaca gibi hafif ve dandik değil merak etmeyin. Eşinizin işine en çok ne doğrultuda yarayacaksa, içine hangisi siniyorsa onu tercih edin derim ben. Önemli olan sizin ihtiyacınıza göre bir makine olması.

      Sil
  12. Karaca Promix Plus Chef 1001 döküm ile ilgili de yorumlarınızı alabilir miyim? Döküm olmasına rağmen eşdeğerlerine göre fiyatı daha uygunç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1000 W, 4 L olan modele diyorsunuz galiba. Döküm bir makinenin uygun fiyata olması düşündürücü. Eğer makine bozulursa ya da herhangi bir parçası kaybolursa ulaşabileceğiniz kimse yok. Uzun bir süre Karacaya bakmayı düşünmüyorum ben şahsen 🥺

      Sil
  13. Meraba hanimefindi bende sizden yardim istiyrm mutfak şefi almayi uzun zmndir düşünüyorum fakat o kdar kararsizim ki bi yol gosterinimde olmadi saticilarinda ozelliklerini kağıttan aktarmasi disinda bi farklilik yok ocaginiza dustum iyiki sizinle karsilastim banada yol gosterin sizce ne almaliym butun aparatlarinin olmasina gerek yok hamur kek kurabi cigkofte yapsin yeter diye dusunuyrm ama iyi bi makine olsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için çok teşekkür ederim 😍. Her satıcı kendi ürününü satmaya çalıştığı için maalesef doğru bilgi veremiyor. Bir ürünü kullanmayan birisi nasıl bilgi verebilir ki zaten. Ben de benzer şeyleri yaşayan birisi olarak baktım ki satıcılar benden daha az biliyor bu konuda bloğumda yazayım dedim. Öncelikle farklı modellere baktığınız için kitchenaid i düşünmediğini varsayıyorum. Zaten kitchenaid bütçeyi zorlayacak meblaya ulaştı. Döküm gövde, yetkili servisi olması bakımından bekoyu düşünebilirsiniz. Düşündüğünüz bütçe ne kadardı?

      Sil
  14. Merhaba uzuuun zamandir mutfak şefi araştırmanın sonunda sizin sayfaniza rastladigim için çok mutluyum gecenin bu saatinde yazdığınız blogları yorumları hepsini okudum ve anladığım kadarıyla sizin öneriniz döküm gövde olması.ve herşey dahil olmaması yani mutfak robotu katı meyve sıkacağı dahil olan ürünlerden almamızı tavsiye etmiyorsunuz gibi geldi bana yanlış mı anlamışım?��sanki bana göre en uygun olarak gördüğüm homend yada Beko ikisinede döküm ve kaliteli yazmışsınız.galiba uzun bir biriktirme sonucunda bı 2000 TL kadar ayırdım ben mutfak şefime�� ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Evet kesinlikle dediğiniz gibi düşünüyorum. Bir motora bir sürü işi yükleyince çok uzun ömürlü olmuyor makine maalesef. Birde aparatları çok da büyük olmuyor. Mesela bir kıyma makinası kadar geniş besleme borusu olmuyor ya da bir robot kadar sağlam geniş haznesi olmuyor. Döküm gövdeli makinalar diğerlerine göre daha pahalı oluyor fakat çırpıcısı, kancası vs de dokum oluyor bu da hamur yoğururken yumurta çırparken daha geç ısınan motor, daha az zaman kaybı ve elektrik tasarrufu demek. Her iki tarz gövdeli makine kullanan birisi olarak plastik gövdeli olanlar bana oyuncak gibi geliyor. Fakat dokum govde çok ağır. Eğer her kullanım öncesi ve sonrası dolaba kaldıracaksanız biraz sıkıntı benden söylemesi. Orta büyüklükte makine soranlara beko arçelik, büyük hacimli makine soranlara homend tavsiye ediyorum çünkü bu makineleri tavsiyem üzerine alıp memnun olan bir sürü takipçim var. Pahalı diye kitchenaid ve Kenwood un adını bile anamıyorum insanlara maalesef 😔

      Sil
    2. Bukadar hızlı cevap verdiğiniz için teşekkür ederim ☺️ ağırlık konusunda sıkıntı yok tezgahimda duracak zaten o güzellik �� tabikide kaliteli olsun istiyorum Kenwood hangi modeli acaba onunda var 2000 civarı ama döküm olmayanlar herhalde ?bekoyu baya bı beğendim ama sırf büyük olsun diye homend tercih etmelimiyim bilmiyorum sanki Bekodan kalitesiz duruyor gibi? Sizin yorumunuza güvenim sonsuz siz ne derseniz onu alacağım artık ��kusura bakmayın biraz kafanızı agrittim ama

      Sil
    3. Ben Kenwood bakacak olsam direkt Titanyum şef KVL 1700 W 6,7 L olana bakarım. Ama multione modelini de alip memnun olan takipçim de var. Yani kullanım amacınıza kullanım sıklığına göre değişir tabiki. Mesela Ceren hanım ben evde sipariş aliyorum Beko bana küçük gelir dedi ben de homend önerdim aldı memnun makinesinden şu an. Beko da gerçekten güzel makina kitchenaid alternatifi diyebilirim hatta ama siz bilirsiniz illaki şunu alın diyemem.Ama beko da güzel hani. Ay yok Estağfurullah ne ağrıtması istediğiniz soruyu sorabilirsiniz her türlü makine teçhizat ile alakalı elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım 🥰. Bu arada makinenizi aldığınızda bana da haber verirseniz çok sevinirim memnun kalıp kalmadığınızla alakalı 😄

      Sil
  15. Merhabalar,bende mutfak sefi arastiriyorum.butcem en fazla 1200..fakir culina nasil acaba tavsiye eder misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir zamanda bir takipçim aldı. Kendisi şimdilik memnun. Arada motor ısınınca stop ediyor. Bekliyor sonra çalışıyor. Hamur yoğurma için iş görür. Aşırı yüksek kaliteli diyemem ama elinizi hamurdan keser diye düşünüyorum.

      Sil
  16. ne mutlu oldum bu bloğu bulunca, tam arayış içerisindeyim sıkılmadan herkese çok aydınlatıcı bilgiler vermişiniz ne mutlu size, 10 senedir arnicanın robotunu kullandım ama artık beni terk ediyor 😊 paranın çok kıymetli olduğu şu günlerde sizden yardım istiyorum….ev tipi poğaça/kek yapımında kullanmak için hepsi bir yerde olan robot mu şef mi desem ayırım yapamadım istiyorum bu Kenwood KM286 Prospero 900 W Mutfak Şefi beni mutlu eder mi veya sizin öneriniz nedir 😊 sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😍. Çok mutlu oldum beğenmenize. Evet para çok kıymetli. Dediğiniz model yurtdışında yıllardır kullanılıyor. Sizi n ihtiyacınızı karşılayabilir diye düşünüyorum. Birde Kenwood multione var. Dediğiniz gibi robotu falan da kutu içinden çıkıyor yani bir arada. Onu kullanıp memnun kalan takipçilerim var. İhtiyacınız varsa tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum. Ayrıca robot olarak tavsiye isterseniz arzumun ar 144 modeli güzel bence annemin prokit 444 model robotu 20 yılı aşkındır iş görüyor 👍. Fakat arzum veya herhangi bir markanın çubuk blenderını hiç tavsiye etmem. Fansız olduğu için çok çabuk bozuluyor. Motoru hararet yapıyor. Benim ayrıca makineye bütçem yetmez derseniz Kenwood dan başka bir makine gelmiyor piyasada satılanlar içinden.

      Sil
    2. arama motoru gibisiniz :) ilginize bilginize çook teşk ederim, seçimimim kenwoodun iki modelinden biri olacak, yardımınız için teşkler ,sağlıkla kalın

      Sil
    3. Hahaah🤣🤣🤣. İnşallah makineniz istediğiniz gibi çıkar ☺️. Bol sağlıklı koronasız günler🙋🏼

      Sil
  17. Merhaba eşim bana hediye olarak karaca aldı pembesini ama ben Bi türlü kullanmayı beceremedim galiba Bi tepsi kek malzemesini koyuyorum başlık dibe yaklaşmadığu için güzel karışmıyor anca 2 3 tepsilik koysm olur hamurda öyle hazne kenarlarına yapışıyor az geliyor e ben bu makineyi çöpe atayım ozamn Bi türlü beceremedim sizdede öyle oldumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhal hanım ne diyeyim bilemiyorum. Bende aynı soruları yaşadım bu makinede. Bir el mikseri bundan kat kat da güzel kek çırpıyor. Eğer hamur yoğuracsksanız da öyle çok fazla yoğurmanızı tavsiye etmem. 1 çay bardağı su 1 çay bardağı sıvı yağ 1 çay bardağı süt şeklinde yarım ölçü poğaça, 1,5 su bardağı su ile cıvık ekmek hamuru yoğurma bilirsiniz. Sizde de yoğurma aparatı plastik mı bilmiyorum ama karıştırma aparatı ile daha kısa sürede toparlar ve daha iyi yoğurabilir diye düşünüyorum. Ben çokça krem şanti çırpacağım zaman diğer makinemin kasesi kirli olduğunda arada kullanıyorum. Ne yalan söyleyeyim ilki açma hamuru yoğururken tak diye gidince bu makine ile birdaha hamur yoğurmadım. Niye böyle mutfak şefi üretiyorlar hiç anlamıyorum gerçekten. Az para da değil bari bir cookplus kadar olsa. Diğer marka mutfak şefleri kesinlikle böyle değil bu tam bir ömür törpüsü😵. Bir başka takipçim de aynı soruları yaşamış.

      Sil
  18. Merhabalar.iyiki size denk geldim.tam 1 aydir makina ariyorum.kitchain bu is icin iyi deniyor .ama fiati malum.evde sadece aileye ve misafirlwre kullanmak icin.iste kek pogaca ekmek hamuru yapsin.cunku artik ellrimde sinir skısmasi var yapamiyorum.en onemlisi cig kofte yapsin.butcemde 2000 civari.uc asagi 5 yukari farketmez..nolur yardimci olun.gervekten kafam cok yoruldu...alacagim bir urunu muhakkak o isin profosyerine danisirim.utuyu terzinin dedgini sac urunlerini kuaforun dedigini tost makinasini tosttcuya sordum.soyledikleri markalar bilindik degil ama hakketen mukemmel is goruyorlar.sizde bana bu konuda yardimcu olun lutfenn.selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun 😔. Hazır bu aralar indirim varken bir bekoya bakın derim ben. Arçelik Grundig de olur ama Grundig de çiğ köfte yoğurma aparatı yok. 4,6 L döküm gövde bence kitchenaid muadili bir makine. İstediğiniz şartları karşılayabilir diye düşünüyorum 😻. Hayırlı sağlıklı ramazanlar 😊.

      Sil
  19. merhaba, bloğu görünce sevindim çünkü eve tıkıldığımız bu zaman aralığında herkes ekmek yapma derdine düştü bizim gibi galiba. Ben başlangıçta ekşi mayalı ekmek yapmak amacıyla araştırmaya başladım ancak multone olan makineler beni cezbetti, içerisinde katı meyve sıkacağı, narenciye sıkacağı, mutfak robotu, blendır v.s bir sürü aparattan dolayı. Böylece mutfaktaki tüm cihazları tek bir makinada toplayabilecektim. Bu doğrultuda da Kenwood khh326wh multione modelini aldım. Ancak ilk denemeyi hamur yoğurma ile yaptım ve sonuç felaketti, motordan garip sesler gelmeye başladı ve hamuru bir türlü kanca etrafına toplayamadı. sonrasında düzelse de bir süre takılarak çalıştı motoru. Ben de daha ilk kullanımda böyle bi şey yaşadığımdan hemen iade ettim, aslında hamur yoğurma dışındaki tüm özellikleri kusursuz bu arada, sadece hamur yoğurma kısmında vasat. Sonuç olarak şu an bulabilirsem multione bişey almak istiyorum ama olmazsa sadece hamur yoğurma, karıştırma özellikleri olan bişey alıcam.
    Aşağıdaki makinalar arasında kararsız kaldım. Öneriniz nedir?
    Tefal Masterchef Gourmet Premium Uprgrade 1100 w - biraz pahalı ama iyi yorumlar okudum

    Karaca Multichef Stand mikser 1400w 5.5 lt (hazne büyüklüğü ve motor gücü beni cezbetti, performansını bilemiyorum)

    Bunların dışında sizin önerebileceğiniz bir makine var mıdır? Önceliğim hamur yoğurma performansı olsa da multione olsa fena olmaz hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenwood multione kullanıp da memnun kalan takipçilerim de var. Size belki fabrikasyon hatası denk gelmiş olabilir.

      Birçok iş tek motora yüklenince makine uzun ömürlü olmayabiliyor maalesef. Benim tavsiyem ayrı ayrı ihtiyaç olanların alınması. Birçok aparatlı mutfak robotu ve mutfak şefi benim bütün ihtiyaçlarımı uzunca bir süre karşıladı. Belki narenciye sıkacağı, rende vs olan bir mutfak robotu ve mutfak şefi bakabilirsiniz.

      Mutfak şefine gelirsek Bosch optimum, beko-arçelik-grunding e bir bakabilirsiniz.

      Karacaya😲😲😲😲😳 gelince yorumlarımı yaşadığım sıkıntıları okumuşsunuzdur diye düşünüyorum

      Sil
  20. Merhaba 😁 valla moralimi bozdunuz, tam Karaca Promix Plus Chef 1001 i almaya karar vermiştim ki blogunuzu gördüm. Üstelik 2 haftadır stand mikser araştırıyorum, karar verebildigim için sevinmiştim. Gövdenin döküm olması beni cezbetmisti aslında. Bosch mum5 serisi ve Tefal in Wizzo Beyaz i sırf plastik gövde diye vazgeçmiştim. Ne yapmak lazım dersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ilahi 😂. Şimdi moraliniz bozulsun da sonra bozulmasın efendim daha iyi değil mi😃. Maalesef yazdıklarımın hepsi doğru. Arzum gastromix e bakabilirsiniz isterseniz ne dersiniz?

      Sil
  21. Merhabalar inci hanım tam 2 aydır mutfak sefi araştırıyorum bir türlü karar veremiyorum.1.200 tl bütçem var.Fakir culina ve Arzum AR 1066 ve üst mix arasında kaldım. Sizin bir bilginiz var mı yada önerebileceğiniz bir marka.Yardimci olursanız çok sevinirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakir culina kullanıp memnun kalanlar var. Fakat servis vs birşey diyemiyorum. Bence gastromix e bir bakabilirsiniz. Motor gücü, kase hacmi, ağır gövdeli işinize yarayabilir diye düşünüyorum yine de siz daha iyi bilirsiniz.

      Sil
  22. Merhabalar inci hanım uzun zamandır mutfak sefi araştırıyorum bir türlü karar veremedim.1200 tl civarı bütçem var.Fakir culina ve Arzum AR 1066 hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyim ya da önerebileceğiniz başka marka var mı.Yardimci olursanız sevinirim. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakir culina kullanıp memnun kalanlar var. Fakat servis vs birşey diyemiyorum. Bence gastromix e bir bakabilirsiniz. Motor gücü, kase hacmi, ağır gövdeli işinize yarayabilir diye düşünüyorum yine de siz daha iyi bilirsiniz.

      Sil
  23. Merhabalar İnci Hanım,bir iki aydır mutfak şefi almak istiyordum tam Karaca Multi şef almaya karar vermişken iptal ettim, sizin blogunuzu görünce çok sevindim,1200 civarı bir bütçem var, yorumlarınızdan anladığım kadarıyla,Homend ve Arzum'u öneriyorsunuz. İkisi arasında kararsız kaldım, arzum'un servisi olduğunu söylüyorsunuz, Homend inde servisi var mıdır acaba, yani bir parçası bozulur ya da kırılırsa , mağdur olur muyum maşallah?siz hangisini tavsiye edersiniz Arzum mu Homend mi? Cevabınız için şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Homendin o 3005 gibi 6 L lik olan modeli iyi güzel de dediğiniz gibi servis imkanı maalesef yok 😔. Arzumun gastomix modeline bit bakın derim.

      Sil
    2. Merhabalar Müge hanım 😊 hızlı dönüşünüz için çok teşekkür ederim 😊 Arzum gastromix siparişi verdim tavsiyeniz üzerine, İnşallah memnun kalırım

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için 💕. İnşallah istediğiniz gibi çıkar makineniz 🤲. Makinenizi kullandıktan sonra mutlaka bana yazın bekliyorum🙋🏼.

      Sil
  24. https://youtu.be/EF9wsJu3Mjc
    bu belki almak isteyenlere yardımcı olur , video almanca ama video kaydı olduğu için makinaların güçlerini kasede yoğurma şeklini ve ne kadar hareketli olduklarını gösteriyor , bence seyretmeye değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende izledim güzel video 👍. Rusça karşılaştırma videoları da çok var bakmak isyenler için 🤗

      Sil
  25. Hayırlı günler. Bekonun ürününün rengi cazip gelmiyor ancak özellikleri güzel. Arçelik markasının da özellikleri benzer olarak förünüyor. Fakat sizin bir kaç yorumunuzda arzum gastromix den bahsettiğinizi de gördüm. Açıkcası arçelik beko hiç gündemimde yoktu. Yorumlarınızı okuyunca inceledim. Kararsızım yardımcı olursanız sevinirim. Tefal ve fakir(multi) hakkında da aydınlatırsanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun.Beko-Arçelik ve Grundig birbirinin birebir aynısı. Renk olarak haklısınız ben olsam bende sırf renginden dolayı almam🙈. Slovenya da yavruağzı ve fıstık yeşili renkleri de var ama Türkiye'de o kadarlık bile renk alternatifi yok. Evet bana tak diye ilk kullanımda gitmeyen 1500 civarında bütçe ayırabilirim diyen herkese direkt arzumun gastromix modelini tavsiye ediyorum. Çünkü o fiyata şu anda piyasada cırpmasi yoğurmasi iyi çiğ köfte yoğurabileceğiniz aklıma o geliyor. Tefalin o kırmızı gri klasik modelinin hamur yoğururken halay çektiğini görünce ve bir takipçimin çok kalitesiz diye iade ettiğini öğrenince kimseye tavsiye edemiyorum. Belki kendilerini geliştirmişlerdir bilemiyorum. Fakir e gelince yeni modeli çıkmış birebir kitchenaid görselli thorplex diye sadece kendi sitesinde var. Bende bir okuyucudan duydum. Ona da bir göz gezdirebilirsiniz bence. Döküm gövde, 1000 w mış en son modeli daha yeni çıkmış

      Sil
  26. Bekonun beyaz rengini de gördüm😍 çok fazla meşgul etmiş olacağım ama beko beyaz mı thorplex mi desem? Çok teşekkür ederim şimdiden. Meşgul olup zaman ayırdığınız için. (Köfte hamurları (bulgurlu köfteler) ve çiğköfte için ağırlıklı kullanacağım. 5 kişilik bir aileyiz. Çoğunlukla yöresel yemeklere ağırlık veriyorum. Bu açıdan değerlendirirsek nasıl bir sonuca varılır.)💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah efendim sizin gibi ince üslubu düzgün güzel insanlar her zaman soru sorabilir yorum yapabilir başım gözüm üstüne 😄. Sioz az önce diğer yorumu yazan Malatyalı hanımsınız galiba. Beko Beyaz arçelik siyah-kırmızı, grunding gri hepsi aynı herhangi bir farklı model çıkarmadılar daha. Fakirin thorplex modeline gelince inanın hiç deneyimleyemedim. Çok yeni bir ürün. Ben gördüm şöyle iyi şöyle kötü diyemem. Eğer kafamda ben sadece fakir alacağım diye düşünseydim onu alabilirdim. Biliyorsunuz ki markaların yeni modelleri bir önceki modelllerinden çok daha iyi oluyor genelde.

      Sil
  27. Çok teşekkür ederim. Diğer yazdığım yorumun iletildiğinden emin olamayınca tekrar yazdım. 🥰

    YanıtlaSil
  28. Merhaba. Yazinizi ilgiyle okudum. Ben 3 yildir ekmegimi kendim yapıyorum. Ekmek hamuru icin kullanacagim ozellikle. Arcelik iyi degil mi bu konuda. Cevremde kullanan kimse de yok. Teşekkürler simdideb😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel makine alıp da memnun olmayan hiç takipçim olmadı şimdiye kadar. Kek, çiğ köfte, ekmek yogurmada gayet iyi😊.

      Sil
  29. merhaba, hediye olarak alacağım, 2000 2500 butce ayırdım hamur yogurma ıcın ne tavsıye edersınız? kafam karıstı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Beko-arçelik-grunding e bakabilirsiniz üçü de aynı makine farklı marka farklı renk

      Sil
  30. Merhabalar herkes gibi bende mutfak şefi peşine düştüm. Evde 3 erkek çocuğu olunca mutfaktan çıkmak imkansız gibi bişey oluyor. Kimse schafer prochef xl i sormamış 1400w ve 6 lt hacmi var ve fiyatı 1000-1400₺ arası oynuyor. Hiç deneyimleme imkanınız oldu mu? Dün mağazada gördüm sanki oyuncak gibiydi. Bir de gözüme rossell hobbs markası takıldı. 4lt 1000w ama onun da gövdesi plastik gibi. Çok kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. İşiniz çok zor 🙀 gerçekten size sağlam bir makine lazım bence. Kesinlikle erkek çocuk doğurması gerçekten çok zor 😔. Allah bağışlasın. Yani gerçekten oyuncak gibi oluyor su plastik gövdeliler ama koyunun olmadığı yerde keçi çelebi misali en uygun fiyatlı onlar oluyor maalesef. Arzum gastromix ya da grunding düşünürmüydünüz? Bence kalabalık aile için taş gibi hamur yoğurma makinası şart🤗

      Sil
    2. Cevabınız için çok teşekkür ederim. Kesinlikle taş gibi makine lazım. Şu dönemde fiyatlar ateş pahası. Biraz daha sabredip iyi bir makine almalı🤗

      Sil
  31. MERHABALAR THORPLEX PLUS HAKKINDA YORUMUNUZU ALABİLİRMİYİM ÇOK KARARSIZ KALDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Orta kaliteli bir makine. Tasarım olarak kitchenaid i andırıyor. Culina nın bir üst modeli. Başlıkları elde yıkamak daha uygun olacaktır. Çırpma olarak çok iyi performans beklemeyin ama ekmek için iyi iş görür.

      Sil
  32. Aman Allah ım hangisi o mu bumu diye aranırken sizin gibi tatlı birini bulmak mucize..3 çocuk annesi evde kendi kekine böreğine kullanacak en fazla 1500 bütçeli birisiyim. Ne yapayım me alayım bilemedim cook plus çok fonksiyonlu beğenmiştim ama sizin g0zel yazılarınızı okuyunca vazgeçtim gibi..kurban olayım beni bi yönlendir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah 💕 o sizin tatlılığınız😘. Cookplus ilk başta iyi idare etmişti beni ama mutfak şefi aldıktan sonra da insan keki tek başına dibine yapıştırma dan çırpmasını bekliyor. O fonksiyonların çokluğuna güvenmeyin. Kendi işini düzgün yapsın, hamuru yoğursun, kurabiye yapsın, yumurta akını köpürtsün yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Fonksiyon çoğaldıkça iyi olmuyor maalesef. Keşke size daha çok seçenek söyleyebilsem fakat şu piyasada sizin söylediğiniz fiyat aralığında baktım fakir culina, arzum crustmix bir yerde fiyatı düşmüş onunda, Bosch mum 5 makineleri var.

      Sil
  33. Müge hanım merhabalar peki Karaca'nın yeni çıkan powercast full döküm 1800W için yorumunuz nedir ürün özellikleri baya iyi görünüyor görüntülü olarak ise bir kitchenaid ürünü gibi duruyor acaba alınabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Ayşegül hanım. Dediğiniz modelle ilgili çok fazla cızırtı sesi şikayeti var. Hatta geri iade edenler de olmuş. Ama yinede siz bilirsiniz.

      Sil
    2. Ya aslın da ben Bosch düşünüyordum çünkü 360 bir tek bosch ürünlerin de var sanırım diğer makineler de ya hep hamuru topluyor ya da kenarları iyi almıyor diye şikayetler okuyorumm fiyatlar da şimdilik baya artmış bana önerebileceğiniz hacmi geniş minimum 4,6 L olacak şekilde ama sorun çıkarmayan rahatlıkla kullanabileceğim 1500 ya da Max 2000 lira bandın da önerebileceğiniz makine var mı kendime ait pasta Instagram hesabım var çok sık pasta kek vs hamurişlerinde kullanabileceğim elim ayağım olacak beni iki günde yarı yolda bırakmayacak bir ürün istiyorum. Biliyorum bu fiyat araligin da çok fazla şey istedim ama sizin tecrübelerinize ve bilginize ihtiyacım var şimdiden vakit ayırıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. Ya aslın da ben Bosch düşünüyordum çünkü 360 bir tek bosch ürünlerin de var sanırım diğer makineler de ya hep hamuru topluyor ya da kenarları iyi almıyor diye şikayetler okuyorumm fiyatlar da şimdilik baya artmış bana önerebileceğiniz hacmi geniş minimum 4,6 L olacak şekilde ama sorun çıkarmayan rahatlıkla kullanabileceğim 1500 ya da Max 2000 lira bandın da önerebileceğiniz makine var mı kendime ait pasta Instagram hesabım var çok sık pasta kek vs hamurişlerinde kullanabileceğim elim ayağım olacak beni iki günde yarı yolda bırakmayacak bir ürün istiyorum. Biliyorum bu fiyat araligin da çok fazla şey istedim ama sizin tecrübelerinize ve bilginize ihtiyacım var şimdiden vakit ayırıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
    4. Fiyat aralığı belirtmeseydiniz size direkt derdim ki Grundig ve öztiryakilere bir bakın. Ama Bosch da kötü değil. Özellikle uygun fiyatlı plastik gövdeli makinelerden bir pastacı ya önerebileceğim bir marka. Hacmi sizin için sorun değilse neden olmasın.

      Sil
  34. Bosh ta hacim olarak küçük geliyor ama şimdilik biraz daha bekleyip anneler günü indiriminden yakalamaya çalışacağım tekrardan rahatsızlık verebilirim🙈🤗 Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim sevgilerimle..m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah. Tabiki istediğiniz zaman yazabilirsiniz hatta aldıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum🙋🏼‍♀️. Saygılar sevgiler 🌹💐.

      Sil
  35. merhaba. gece gece mutfak sefi arastirirken sizin sayfaya denk geldim ve cok sevindim. benim ekmek.makinem var hamurlarimi onda yogurtup mayalandiriyorum. benim suan tek derdim yumurta akini guzl köpurtecek ve guzel trileceler yapmama yardimci olacak bir mutfak sefi.. bunun icin onerilerinizi bekliyorum. cok tesekkurler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Teşekkür ederim. Evet zamanında ekmek makinesi alanlar şimdi artan fiyatlardan ve pandemiden sonra ne kadar doğru bir şeye yatırım yaptıklarını görüyorlar ☺️. Uygun fiyatlı çırpması güzel şef bakıyorsanız Bosch mum 5 serisine bakabilirsiniz. Çırpıcısı açılı güzel köpürtüyor. Grundig, Beko ve öztiryakiler de aklınızda bulunsun çırpma performansı güzel makinelerden ama biraz daha tuzlu döküm oldukları için.

      Sil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek