Oriflame Giordani Gold Transparan Pudra Kullanıcı Yorumlarım



Merhabalar! Bloğumda uzun zamandır kullandığım makyaj ürünleri hakkında yorumlarımı da paylaşıyorum. Bugün Oriflame Giordani Gold Transparan Pudra ile ilgili deneyimlerimi paylaşıyorum. Resimden de görüldüğü üzere dibini gördüğüm bir pudra 😂🤭 çok sık kullanmama rağmen ne dağıldı ne de kapağı kırıldı. Bu zamana kadar essence, rimel London vs birçok pudra kullandım fakat bu kadar kaliteli bir pudra görmedim. En azından dağılıp gitmemesi bile benim için almaya değer bir özellik. İçinde spf 15 var. Renksiz bur pudra olduğu için göz kapağı sabitlemek, T bölgenizi sabitlemek ya da sadece hafif sürüp çıkmak için bile kullanılabilir. Türkiye de bloggerlarda çok popüler değil fakat Romanya da Oriflame ürünlerine çok özel bir ilgi var. Şu anki fiyatı bilmiyorum ama çantaya at çık bir ürün kapağında aynası bile var. Yani ambalaj dandkd degil 😆.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek