Silex/Bimex Lahmacun Makinesi İnceleme

 

Merhabalar. Mutfak elektroniği inceleme yazılarıma bir diğer önemli makine ile devam ediyorum 🤗. Madem ki bloğumda hit yazılarım ürün inceleme ve sonrasında deterjan önerileri bende fırsat buldukça deneyimlerimi gözlemlerimi paylaşmak istiyorum. 

Bu makineden yıllar önce annem kullandı. Markası farklı olabilir açıkçası 9 yaşımda şimdiki kadar mutfak elektroniği markası takip etmiyordum. Ama annem sağolsun her çıkan yeni ürünü alan kullanan tam bir teknoloji meraklısı olduğu için belki bu kadar ilgili oldum bende. Herneyse ürün fiyat olarak çok ucuz bir makine değil evet maalesef günümüzdeki herşey gibi🤷🏼‍♀️. Peki Müge fiyatını hakediyor mu? derseniz evet kesinlikle hak ediyor. Hatta tavsiye ederim 😍. 

Nedir bu makinenin farkı derseniz öncelikle şöyle söyleyeyim bu makine küçük fırının yaptığı, gözleme sacının yaptığı herşeyi yapabiliyor. Daha doğrusu biz yapıyoruz o pişirebiliyor😂. Çok kısa sürede gür ateşte lahmacun yapar gibi lahmacun pişiriyor. Kesinlikle fırında yapma sürenizi çok kısaltıyor. Arada koruyucu demir aparatı olduğu için kıyma üst tablaya değmiyor.

180 derece geriye açılabiliyor. Yapışmaz yüzeyli olduğu için pankek, krep çok kolay pişebiliyor. Pişirme dereceleri 1,2,3 şeklinde seviyelendirilmiş.300 C ye kadar çıkabiliyor. Bimeks marka 2300 W gücünde. Gayet pişirici bir makine için yeterli güçte olduğunu düşünüyorum 😀.

Sadece lahmacun değil tabiki pide, bazlama, pizza, tavası ile her türlü fırın yemeğini yapabiliyorsunuz.


Bimeks turbomeksin Türkiye'deki bayisi Raha Pazarlama. Kendileri çok ilgililer. Bir takipçim granit kaplamasını çift katlı olarak yeniletmiş. Yani ürünü sattım ben paramı aldım sen ne halin varsa gör demiyorlar bazı markalar gibi. Jumbo modeli 25*40 cm boyutlarında.

Sermex, brilex, sermelex, hatta Almanya'da iseniz Roland markaları da mevcut. Bu markalar daha uygun fiyatlı. Silex i söylememe gerek yok herhalde diye düşünüyorum. Zaten ilk çıkaran yıllardır Avrupa'da kullanılan bir makine 😃. Artık Türkiye'de de satılıyor. Taç aksu satıyor. İnternetten ulaşabilirsiniz. Artık her yerde var. Henüz bu makina da stok sıkıntısı yok ama karantina gelirse bunlar da bitebilir. 

🍕Pizza tavası mı lahmacun makinesi mi?

Tabiki imkan varsa lahmacun makinesi. Pizza tavasında ısı sadece alttan lahmacun makinesinde hem alttan hem üstten geliyor. Mikrobiyoloji çalışmış biri olarak söylemeliyim ki çiğ et ısı görmeli. En azından ben sadece pizza tavası ile lahmacun asla yapmam. Belki altını pizza tavasında üstünü fırının üst ayarında pişirirseniz evet o şekilde daha sağlıklı olabilir. Hele hele şu pandemi döneminde etleri iyi pişirmek lazım 😊. Bu arada pizza tavasında pizza hariç herşeyi yapıyorum 😂. Pizza tavası ile ilgili yazımı okumak isteyenler varsa 👉Tık

Peki bu lahmacun makinelerinin hiç mi olumsuz yönü yok? Evet bence iki olumsuz yönü var. Çok ağır oluyorlar. Tezgaha koyup kaldırmak bir ölüm. Genelde döküm plakalı oluyorlar çünkü. Birde plakaları sabit sadece silerek temizleyebiliyorsunuz. Bu özellik tüm markalar için geçerli maalesef. 


Sorusu olanlar yorumlar kısmına yazabilir👇👇👇👇👇. Ayrıca bana mail kutusundan ulaşabilirsiniz 💕💕💕🙋🏼‍♀️.

Not: Resimler internetten alıntıdır. Henüz bol ışıklı çekim yapacak bir stüdyom ve zamanım yok 🤗.

Tandırım lahmacun makinesi inceleme için 👉🏻Tık

Elektrikli pizza tavası inceleme yazım için 👉🏻Tık

Elektrikli katmer sacı inceleme yazım için 

👉🏻Tık

Robot Süpürge Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler ile ilgili yazım 👉🏻Tıkk

2 yorum:

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek