Tandırım Pizza Ekmek Fırını Kullanıcı Yorumlarım

 



Merhabalar! Bloğunda bildiğiniz üzere tariflerden daha çok bu inceleme yazılarım ilgi görüyor. Bende bir süredir deneyimler fırsatı bulduğum tandırım lahmacun ve ekmek yapma makinesi hakkındaki deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Öncelikle ürün gerçekten heybetli bir makine. Tezgahta baya bir yer kaplıyor yani. Derece ve fonksiyon ayarları düğmeleri manuel olarak ayarlanabiliyor. Yani tıpkı fırın gibi sadece alt, alt-üst, üst seçenekleri bulunmakta. Bu özellik bana göre harika çünkü bazen üst tarafı da biraz kızarsın isteyebilirsiniz pişirdiğiniz gıdaya göre. 

Alt kısmı üst rezistansına göre daha hızlı ısıyı veriyor. Böylece taş fırın misinde pizza, pide ve lahmacunlar yapabiliyorsunuz. Benim yaptığım lahmacunların altı aynı taş fırından sipariş verip alıp gelmiş gibiydi 😆. Yani hazır satılanlardan hiçbir eksiği yoktu aksine bol içinde ne olduğunu bildiğim harcıyla fazlası vardı.


Fotoğrafda gördüğünüz pide harcında pırasa, tavuk göğsü ve ıspanak var. İçin hepsini çiğden koydum ve çok güzel piştiler. Ara ara kontrol edip sadece üst rezistans modunda çalıştırdım.
Altı acayip hızlı pişiriyor o yüzden ara ara üst ayara almak şart.


Kenarları bu şekilde kızardı mı hemen alın yoksa kuruyor. Hamurun beyaz yerleri bile pişmişti. Ayrıca ben ekşi mayalı ekmek hamurundan pide ve lahmacun yaptım hiçbir sorun yaşamadım aksine çok hızlı piştiler. Fırında daha uzun sürüyor bence.



Bu yerli üretim tandırım bence gayet kaliteli. Alt plaka granit kaplama. Ferrariye göre eksik gördüğüm bir nokta ise o 2 tane D şeklinde hamur küreğinin olmaması lahmacun aktarırken zorlanmadım desem yalan olmaz. Onun dışında söyleyebileceğim bir olumsuz yanı yok.

Balon ekmek, lavaş, katmer, gözleme, bazlama, pizza, lahmacun ve işlekli için bence harika. Eğer bu tür hamurişlerini seviyorsanız alın derim.

☘️ Tandırımda Ekşi Mayalı Lahmacun Tarifi için 👉🏻Tıkkkk

☘️ Ekşi mayalı patatesli taze soğanlı katmer tarifi için 👉🏻Tıkkkk

☘️ Mayalı tava katmer tarifi için 👉🏻Tıkkkk

☘️ Mayasız taze soğanlı katmer tarifi için

👉🏻Tıkkkk

☘️ Haşhaşlı mayasız katmer tarifi için 👉🏻Tıkkkk

☘️Sac yağlısı tarifi için 👉🏻Tıkkkkk

☘️ Ekşi mayalı ton balıklı pizza tarifi için

👉🏻Tıkkkk

☘️ Ekşi mayalı mantarlı ve sucuklu pizza tarifi için 👉🏻Tıkkk

☘️ Ekşi mayalı tahinli pide tarifi için 👉🏻Tıkk

☘️ Ekşi mayalı haşhaşlı pide tarifi için 👉🏻Tık


Robot Süpürge Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler ile ilgili yazım 👉🏻Tıkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek