Uğur Elektrikli Katmer Gözleme Sacı Kullanıcı Yorumları/ Elektrikli Katmer Sacı Tavsiye



Merhabalar. Bu karantina döneminde mütemadiyen herkes hamurişiyle aşırı ilgili. Haliyle tarif bloğu sahibi olduğum için bana çok fazla soru geliyor. Kendim de internette çok fazla yorum ve kullanan insanların yazısını bulamadığım için belki sizlere faydalı olur diye elektrikli katmer gözleme sacı hakkında düşüncelerimi paylaşmak istedim.


Pizza tavası ve gözleme katmer sacı arasında gidip geldim. Pizza tavaları hakkında olumlu olduğu kadar olumsuz yorumlar hatta çok kalitesiz  ürünler olduğunu görünce sac arayışına girdim. Baktığım sitede alanında en çok satılan ürün olarak bu uğurun ürünü bulunuyordu. Hatta aldım çok memnun kaldım bir tane de memleketteki eve aldım yorumları görünce hemen dedim ki istediğim bu😂.


Herneyse ürün özelliklerine gelecek olursak; 2000 W, 300 C ye kadar çıkabiliyor, emaye yüzeyli, iki kenarı tutacaklı, gayet geniş çaplı, termostatlı ara ara tak diye duruyor sonra yine başlıyor, açma kapama düğmesi olan elektrikli bir ürün. Ne kadar çok önemli değil mi? Elektrikli bir pişirme ürünün açma kapama düğmesi ve ısı ayarının olması. Bazı tost makinaları ve çaycıları yapanlar acaba neyin kafasını yaşıyor?🙄



Yukarıdaki 👆 fotoğrafda görüldüğü üzere bazlama hamuru nasıl da pıtırcık pıtırcık kabardı. Bazlama konusunda oldukça başarılı buldum 😄. Hani bu aralar herkes ekmek yapmak zorunda ya maya dahi bulamıyor ya... Yapın evde bir ekşi maya, yoğurun bir hamur karantina boyunca kimseye eyvallah etmeden ihtiyacınızı karşılayın efendim 😂. Beni bilen bilir ben bir hamur mayaladım mı tek çeşit yapmam. Hatta bazlama hamurum çok kaldığında bitirmek için yaparım. Tabiki katmer de yaptım. İnanın kendimi bir an için köyde yaşıyor zannettim🤭. Çok hızlı ısınıyor. Ben 270 de kullandım. 300 e kadar çıkarmadım gerek de duymadım.


  • Bazlama tarifim için👉 Tık


Ben bu makine ile neler yapılabilirim? Müge peki bu paraya değer mi dersiniz... Katmer, haşhaşlı katmer, tahinli katmer, patatesli-peynirli katmer, her türlü gözleme, sac böreği, bazlama, lavaş, incecik pita ekmeği, kuru yufka ve dolayısıyla tirit yapabilirsiniz.


Közlenmiş Patlıcanlı Sac Böreği tarifim için 👉Tık


Eksi yönleri hiç mi yok derseniz evet tabiki de var. Eğer yağ süre süre birşey pişirirseniz kenarı eğimli ya içine doğru sızabiliyor. Ama uygun tornavida ile kenarlarını açıp nemli bezle temizleyip, kurutup vidaları ile kapatabilirsiniz. Biraz zor bir durum ama mecbur kalınca yapacak bir şey yok. Fakat yağ sürmeden kuru kuru pişirirseniz   hiç bir şey olmuyor.



 Birde hazır taze yufka ile gözleme yapmayın yapışıyor. Bizimkiler denemiş. Çok zor temizlendi 🙈. Kendi açtığınız hamur gibisi yok gerçekten. 



Birde emaye yüzeyli olduğu için tellemek son derece zararlı. Kokusuz ıslak mendil hiç merak etmeyin gayet güzel kurumuş un vs tarzı herşeyi çıkarıyor. Sonrasında az bir şey köpük sürüp, nemli bezle silerseniz gayet de güzel temizliyor.

Herhangi bir sorunuz olursa yorumlar kısmına yazabilirsiniz 👇. Gmail hesabınız varsa zaten yorum yapabiliyorsunuz. Yorumlar ben onay verdikten sonra yayınlanıyor. Tekrar göndermenize gerek yok. Birde adınızı yazarsanız hani geçen gün size sormuştum dediğiniz de hatırlabilirim🤗🙋🏼.

Tandırım pizza ekmek fırını inceleme için 👉🏻Tıkkkkk

☘️Haşhaşlı mayasız katmer tarifi için 👉🏻Tıkkk

☘️Balkabaklı gözleme tarifi için 👉🏻Tıkkk

☘️Taze Soğanlı mayasız katmer tarifi için
 👉🏻Tıkkk

☘️Sac yağlısı tarifi için 👉🏻Tıkkk

☘️Ekşi mayalı patatesli taze soğanlı katmer tarifi için 👉🏻Tıkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek