Yumuşatıcı İnceleme




Herkese merhaba 😀! Yeni yılın ilk postu olarak sizlere yeni bir yazı dizisi başlatarak hazırlamaya karar verdim. Fark ettim ki son zamanlarda daha çok deterjan, yüzey temizleyici, yumuşatıcı vs o tarz yazıları okur oldum. Daha önceleri bir bulaşık jeli, bir cif birde çamaşır suyu ile temizlik yapan karbonat sirke limon tuzu ağırlıklı kullanan ben artık farklı farklı deterjanlara ilgi duymaya başladım 🙈. Sizinde öneriniz varsa ona göre  farklı ürünler denedeneyebilirim. Fotoğrafdaki konsantre yumuşatıcılardan ayrı birde normal konsantre olmayan yumuşatıcılar da denediklerim arasında fakat benim en çok beğendiklerim alınabilir dediklerim bunlar.

Yumoş Lilyum ve lotus çiçeği: Birçok kişinin önerisi ile aldığım ve aşırı beğendiğim yumuşatıcıdır kendisi. 2 kapak yumuşatıcı koca makine çamaşırın üzerine parfüm boca etmişcesine buram buram ferah bir koku vermeye yetti de arttı bile. Kıvamı oldukça koyu akıp gitmiyor. Daha uzun süre dayansın diye 1 kapak bile eklenebilir. Kesinlikle parasını sonuna kadar kadar hak ediyor tek bir yumuşatıcı seçme durumum olsa kesinlikle bunu seçerdim.

Vernel Max Taze Gül: İnternetten aldığım deterjan yerine  aynı markanın güllü deterjanı gelince bende hazır ucuzluktayken vernel alayım dedim. Kıvam olarak kesinlikle yumoş ile birebir kalitede. Dökünce akıp gitmiyor malum bazı yumuşatıcılar dök dök akıp gidiyor. Bunda öyle bir sorun yok ayrıca daha çok hacimli(1,8 L yumoş 1440 ml) yumoşa göre daha ekonomik 💸💰. Kokusu çok kalıcı ferah bir koku 3 kapak kullandım. İyi iş görüyor bana göre. İndirim de görsem kesinlikle stok yaparım👍 ben çok beğendim bidon yumuşatıcılardan daha kaliteli ve fiyat olarak daha uygun bence.

Bulut: BİM'in meşhur yumuşatıcısı 1,5 L konsantre yumuşatıcı 6 L yumuşatıcıya tekabül ediyor iddiası var. Kıvamı su gibi herkes neyini bu kadar övüyor anlamış değilim 🤔. 4 hatta 5 kapak kullandım. Makineden çıkınca hafif bir kokusu oldu evet ama o kadar. Kokusu çok güzel yumoşun mavisine benziyor ama koklarken biraz daha çok geniz yakıyor hafif acımsı. Keşke yumoşa muadil olsaydı ucuz olduğu için hep bunu alırdım. Yumoş bundan kesinlikle daha bereketli.Bu arada bulut yumuşatıcı Viking temizlik ürünleri tarafından İzmir de bim adına fason üretim yapıyor yani yerli malı. Benim için önemli olan yerli malı olması diyenler tercih edebilir.

Mintax:

Annelerimizden bildiğimiz marka olan mintax sadece Şok marketlerde satılıyor. Ara ara indirim de gerçekten çok uyguna geliyor. Normal fiyatı da benzer zincir marketler ile aynı pahalı bir ürün değil. Kıvam olarak çok da yoğun degil dök dök şır diye gidiyor. Benim kullandığım konsantre olmayanı kokusu yok denecek kadar az yumuşatma özelliği fena değil. Ara ara ucuzluğuna dayanamayıp aldığım bir ürün. Yerli bir ürün.

Peros Yasemin saflığı 

Ne yalan söyleyeyim kokusu hiç yok gibi. Sarısını ne kadar beğendiysen bunu da o kadar beğenmedim. Yumuşatma olarak normal bidon yumuşatıcılar neyse bu da o. Kalitesi kötü değil ama çok az kokusu ve kalıcılığı 😒.

Çiçeğim Yumuşatıcı: Eh işte diyecek bir şey bulamıyorum 🤯😧

Bingo:

Ben bidon olarak lavantalı mor renkli olanından kullandım. Yumuşatıcı ve kir çıkarıcı etkisi vs evet var ama hiç kokusu yok. Yerli üretim tamam ama insan konusu da şöyle en azından makinadan çıkarırken biraz koksun demi?Ama yok mübarek hiç kokmuyor.

Yumoş Yabani Orkide Pembe Plastik Tasarruflu Yumuşatıcı:

İndirim zamanı stoklamıştım. Aynı miktarda daha ucuza olması ve plastik tasarruflu olması beni benden alan noktalardan 😍. Kıvamı konsantre yumuşatıcı olması sebebiyle koyu. Dök dök gitmiyor yani. Klasik yumoş konsantre yumuşatıcı kalitesi diyebilirim. Az bir miktarı bile yetiyor bütün çamaşırları mis gibi kokutmaya. Yumuşatma kalitesi de güzel. Aslında diğer uygun fiyatlı yumuşatıcılara göre daha tasarruflu. Keşke her renginin de böyle plastik tasarruflu ambalajı çıksa. Çiçek kokusu sevenler beğenecektir diye düşünüyorum. Ben mavisini daha çok beğendim şahsen ama buda güzel.

Yumoş Hanımeli:


Hanımeli nasıl kokar bilmiyorum ama ben anneannemin bahçesindeki zambakların kokusuna daha çok benzettim 🤭.  Çocukluğuma gittim desem hiç yalan olmaz 💕. Kokusu çok güzel. Mis gibi çiçek kokuyor. Pembesi mı bu mu derseniz bu daha bir çiçek çiçek kokuyor derim. Kokusu çok kalıcı. Bir kapak bile koca makine dolusu çamaşıra yetiyor. Yumuşatma performansı da güzel. Tekrar tekrar alabilirim.

ABC konsantre mor şişe yumuşatıcı:



Hakkında çok olumlu yorumlar duyduğum için bir deneyeyim dedim. Kıvam olarak çok koyu değil. Sıvık bir yapıda makineden çıkar çıkmaz bariz yoğun kokusu oluyor. Fakat ben kokusunu hani o market boya kirlerinden çıkan saç bakım kremlerinin kokusuna benzettim. Çok kalıcı diyemiyorum. İlk yıkandığı zaman sadece parfümü hissedebiliyorsunuz. Bir vernel bir yumoş değil kesinlikle.  Bir daha alırmıyım? Zannetmiyorum.

Viking Sensitive:
Bildiğiniz üzere Viking yerli İzmir orjinli bir marka. Aynı zamanda BİM'in o meşhur bulut yumuşatıcının fason üreticisi. Yani aynı fabrikada aynı firma tarafından üretiliyor. Açıkçası bu Sensitive yazan alerjik bünyelere göre üretilen yumuşatıcılardan pek koku performansı beklemeyin zaten üretim amacı da bu değil. Şişeyi ilk açınca çok hafifden bebek pudrası kokusu geliyor. Hepsi o kadar. Makinadan çıkınca bir parfüm kokusu almıyorsunuz. Yumuşatma performansı olarak güzel. 

Vernel Max Lavanta Nergis Çiçeği:



Kıvamı oldukça yoğun. Tek kapakta oldukça yüksek randıman alabiliyorsunuz. Öyle dök dök akıp giden yumuşatıcı kardan değil. Diğer Vernel Max yumuşatıcıları ile aynı kalitede. Kokusu çok kalıcı. Eğer lavanta kokusu seviyorsanız tam size göre. Fiyat performans olarak güzel bir ürün. Yumoş konsantre yumuşatıcıdan daha uygun fiyatlı.

Robot Süpürge Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler ile ilgili yazım 👉🏻Tıkk

Bulaşık makinesi deterjanları inceleme için 👇🏻Tıkk

4 yorum:

  1. Siz de kokmamasinin sebebi yumuşatıcı gözüne çok fazla yumuşatıcı koymanız. Yumuşatıcı gözünde bir çizgi olur onu astiginiz anda samandra sensörü devreye girer ve yıkama suyu ile beraber yumuşatıcıyida alır. Çizgiyi geçmeyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bu güzel bilgilerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim 😀. Bütün yumuşatıcılarda kokmama sorunu yaşamadım. Az ve çok kullanımda denedim hepsinde. Ama konsantre yumuşatıcı diye çıkardıkları ürünler çok az kullanılsa da kokusu daha yoğun oluyor. Koku olarak da çok memnunum. Uygun fiyatlı yumuşatıcıları denesem de hiç kimse bir yumoş konsantre değil ☺️.

      Sil
  2. Çiçeğim marka kalıcı mı kokusu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pembe bidon yumuşatıcısını kullandım. Koku olarak hiçbir faydasını görmedim. Çok yoğun koku istemediğiniz yerlerde kullanılır bir yumuşatıcı bence en azından ben öyle kullanıyorum. Konsantre yumuşatıcılarını denemedim henüz.

      Sil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek