Lahana Turşusu Kavurması


Merhabalar. Yine çok sık yaptığım küçüklüğümden beri bayılarak yediğimizbasit ama lezzetli bir tarifim var. Lahana turşusu kavurmasını denemediyseniz mutlaka bir şans verin. Özellikle mor lahana sıvıyağda kavrulunca acayip lezzetli oluyor. Merak edenler için söyleyeyim turşu tadı hiç gelmiyor merak etmeyin. Benim bu sahanda havuç, acı biber, domates vs de var ama bu yemeğin esas starı🌟 lahana 😄. Ben bu şekilde kavurup yumurta kırarak yapıyorum ama pirinçli yemek şeklinde de yapabilirsiniz.

Malzemeler
Mor lahana turşusu
Sıvıyağ
Yumurta

Yapılışı
Lahana turşusunu iyice süzün. Küçük küçük doğrayın. Sıvıyağda iyice kavurun. İsteğe bağlı olarak yumurta kırıp yumurtalar pişene kadar pişirin. Ben iftar için yaptığımdan yumurtalı halini çekemedim. Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek