Camic Stand Mikser- Mutfak Şefi 8 Lt Mavi


 Merhabalar. Benden uzun zamandır muadil mutfak şefi isteyenler takipçilerim için farklı markaların ürünlerini tekrar araştırıyorum inceliyorum yani sizin için emek sarf ediyorum☺️.

Camic markası ile piyasaya sürülen bu Stand mikser 1500 W motor gücüne sahip üstelik hacmi 8 L. İlk zamanlarda da böyle 8 L mutfak şefleri de olaydı da ben küçücük 4 L makinede 3 kg hamur yoğuracam diye o kadar uğraşmadaydım ne olurdu 😭.  

Ürünün hamur kancası, karıştırma aparatı ve çırpma aparatı olmak üzere 3 başlığı var. Bence gayet yeterli. Unutmayın ne kadar çok parça o kadar hızlı bozulan motor. Siz siz olun o kadar çok aparatları olan makinelere aşık olmayın 😂 çünkü zaman geçtikçe daha çabuk bozulan makineler üretiliyor ki şirketler sürekli gelir kazansın.

6 hız kademesi var. Bence gayet yeterli.

Vakum ayakları var. Yani hamur yoğururken makineniz halay başı olup gitmiyor 🤣🤣🤣. Masa örtüsü üzerinde değil de düz sert zemin üzerinde kullanmanızı tavsiye ederim.

Garantisi ithalatçı garantili yani Türkiye'de üretilmiyor. Muhtemelen yine privet label ürünü. Yani bir servisi yok olaki bir sorun oldu 2 yıl içerisinde ürün değişimi yapılacak. Yedek parça, teknik servis olayını unutun yani🙄.

Bugün itibariyle 18/09/2022 3526 TL den bugün itibariyle 3191 liraya düşmüş internette.

Firmanın açıklamasında aparatları makinede yıkanabilir diyor ama ben yılların bana gösterdiği engin makine tecrübelerime😂 dayanarak hiçbir aparatı bulaşık makinesine atmayın diyorum. Cisss🤫. Bu evrende bulaşık makinesi tuzu kadar masum görünen bir korozif yok yahuu...

Çırpısısı dışbükey konkav fakat biraz hafif malzemeden üretilmiş gibi geldi ama iş görür. Unutmayın ki en son devirde kullanacağınız uç budur. Markası ne olursa olsun olaki aşırı çalıştırmaktan motor gitti bu kullanıcı hatası sınıfına girer. 

Karıştırma aparatını beğendim. Kurabiye, tart hamuru, içli köfte, çiğ köfte gibi kıvamlı hamurları bu uçta yapmalısınız. Hız aralığı 1-4 arasında olmalıdır.

Yoğurma kancası da güzel iş görür. Maksimum 1-3  hız kademesi arasında kullanmanız gerekir. Hamuru toparlaması bu tür plastik gövdeli makinelerde sorun olmuyor genellikle.

Ürün orta segmentte bir makine. Piyasaya göre fiyatı bence uygun. Tabanının çapı biraz daha küçük olsaydı daha iyi olurdu. Geniş hacimli olması çok güzel. Birçok plastik gövdeli makine gibi ithal bir ürün yani servisi yok. Uygun fiyatlı makine arayanlar tercih edebilir diye düşünüyorum ☺️. 

Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkk

Sorusu olan varsa aşağıya yazabilir🥰

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek