Yui M-122 Easy Chef Pro1800w Stand Mikser Ürün İnceleme Yorum



Merhabalar. Yine farklı bir markanın mutfak şefi incelemesi ile geldim. Ürün 1800 W motor gücünde, alüminyum döküm gövde ve 6 L hacminde. Motor gücü, büyük çelik kase hacmi ve ağır alüminyum döküm gövde özelliklerine bayıldım ☺️. Yerinden çalışırken imkanı yok kimildamaz. Ayrıca döküm gövdeye  motor verimli bir şekilde çalışır. 


6 hız kademesine sahip bence gayet yeterli.
3 adet başlığa sahip.





Yoğurma kancasının ucu bıçaklı yani kasenin dibini iyice sıyırabiliyor. Kasenin dibinde kuru un kalmadan sıyırabilirsiniz. Bir hamur kancası daha ne kadar mükemmel olabilir 🥰. Çırpısısı dışbükey konkav beğendim. Bu sayede başlık rotor dönüşü yaparken yumurtayı dibine yapıştırmaz. Karıştırma aparatı da güzel. Her yazımda söylüyorum yönü tekrar ediyorum hiç bir makine aparatını bulaşık makinesinde yıkamayın.

"Ürün 2 yıl boyunca YUİ Türkiye garantilidir. Bu süre zarfında her hangi bir fabrikasyon arıza yaşamanız durumunda faturanız ile firmamıza müracaat etmeniz yeterlidir. Teknik servis hizmetleri firmamız bünyesinde verilmektedir. Garanti şartlarından faydalanabilmeniz için faturanızı muhafaza etmeniz yeterlidir. " diye firmanın açıklaması var. Ayrıca e pazar yerlerinde ekstradan sigorta uzatma seçeneği oluyor eksta ücret ödeyerek.

İki renk seçeneği var. Kırmızı ve siyah olarak.





https://youtu.be/bJE23Ael1u0 bu bağlantıdan ürünün açıklamalı videosuna bakabilirsiniz.




Bu şekilde 👆🏻 ürün için görsel de hazırlamışlar.  Fiyatı 18/09/2022 itibariyle 4000 TL. Bence piyasaya ve ürünün kalitesine göre çok uygun 👍🏻.

Uygun fiyatlı fiyat performans ürünü olarak ben özelliklerini çok beğendim. Fazla para vermeden döküm makine isteyenler düşünebilir.

Mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkkk

Sorusu olan aşağıya yazabilir 👇🏻


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek