Fakir Culina Chef Violet 1000 W 5 Lt Mutfak Şefi Kullanıcı Yorumları İnceleme

 



Merhabalar. Yine bir mutfak şefi inceleme yazısı ile buradayım. Bu mutfak şefi ile alakalı niye bu zamana kadar yazmadım bilmiyorum 🤷🏼‍♀️. Bana danışan bir çok hanım videolarını fotoğraflarını gönderdi. Yani çok fazla kişide gördüm. Özellikle bazı dönemlerde indirim kuponları ile daha uyguna gelebiliyor.


Ürün diğer hemcinslerinden çok farklı kutuda hem cam hem çelik haznesi bulunmaktadır. Bu özelliğini çok beğendim. Hamur yorunca hazır fırın ısınmışken bir de kek çırpayım dediniz mi bulaşık kaseyi yıka kurula zor oluyor.

5 L gayet büyük bir hacme sahip bir ölçü yumuşak hamuru çok rahat yoğurabiliyor. Üstelik yoğurma aparatı ikili kanca şeklinde çok çabuk hamuru toparlıyor 👍🏻.

1000 W motor gücüne sahip. Motor ısınınca kendini korumaya alıyor. Sonra tekrar çalıştırabiyorsunuz. Bu özelliği güzel.

Karıştırma ve çırpma aparatı da kurabiye, tart ve keklerde iyi iş görüyor.

Ürün plastik gövdeli fiyat performans ürünü diyebiliriz. Yoğurma esnasında vakumlu ayakları sayesinde halay başı olup gitmiyor 🤣.

Ayrıca pembe ve mor renk seçeneğine sahip. Bana danışıp alan onca kişiden hiçbir olumsuz dönüş almadım. 14-15 binlik makinelere değilde daha uygun fiyatlı ürünlere bakmak istiyorum diyenler bakabilir.

Bütün mutfak şefi inceleme yazarımın tamamı için 👉🏻Tıkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek