VOSPEED Stand Mikser- Mutfak Şefi 6 Lt

 




Merhabalar. Bugün piyasaya yeni çıkan bir başka mutfak şefi inceleme yazım ile geldim. VOSPEED markasına ait bu ürün muhtemelen yine bir privet label ürünü. Başka markalarda da aynı ürünü görebilirsiniz yani 👇🏻


Bu privet label ürün olayı nedir diye merak ediyorsanız yorumlara yazabilirsiniz 👇🏻. 

Ürün çırpma, karıştırma, yoğurma kancası olarak 3 aparata sahip. 6 L oldukça geniş kase hacmine sahip plastik gövdeli bir mutfak şefi. 1500 W motor gücüne ve 6 kademeye sahip.

Orta segmentli fiyat performans ürünü diyebiliriz. Benden her zaman bu makineleri kitchenaid ile karşılaştırmamı bekliyorsunuz bu kıyaslama açısından doğru değil. Plastik gövdeli aynı hacimli makineleri kıyaslamak daha doğru olacaktır. Aparatları güzel ben beğendim. Makinede değil elde yıkayınız. Motor gücü fazla ve plastik gövdeli olduğu için sessiz bir makine diyemem. Kulpları olmasını sevdim çok büyük kolaylık oluyor hamuru aktarırken. Ben hem kulplu hem kulpsuz haznedar çalıştığım için biliyorum ☺️.

Anlık indirimli fiyatı 3. 191 TL. Piyasaya göre normal bir fiyatı var. Bir ailenin tüm ekmek, poğaça ve her türlü ihtiyacını karşılayacaktır diye düşünüyorum. Şu an için başka uygun fiyatlı seçenekler olduğu için başka makinelere bir bakın derim.

Sormak istediğiniz soruları aşağıdaki yorum kısmına yazabilirsiniz 👇🏻.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek