Waffle/вафель




🧇Sütsüz sirkeli çıtır waffle tarifi için 👉🏻Tıkkk
🧇Muzlu portakallı iki renkli waffle tarifi için 👉🏻Tıkkk
🧇Otlu lorlu tuzlu waffle tarifi için 👉🏻Tıkkk
🧇 Sütsüz waffle tarifi için 👉🏻Tıkkk
🧇 Yonca waffle pastası tarifi için 👉🏻Tıkkk
🧇Kare waffle pastası tarifi için 👉🏻Tıkkkk

Malzemeler
3 yumurta (3 eggs)
1 su bardağı süt (1 cup milk)
1/3 su bardağı şeker (1/3 cup sugar)
Yarım su bardağı su (1/2 cup water)
2 su bardağı un (2 cups flour)
2 pkt vanilya ( 2 packages vanilla sugar powder )
1 pkt kabartma tozu (1 package baking powder)

Directions
Beat eggs and sugar until sugar dissolved. Pour milk, water, vegatable oil and stir. Finally add flour and baking powder. Stur the batter until be smooth. Heat waffle maker. Bruss some oil. Transfer a scroop batter from the mix to waffle maker. Cook until all mix over. Bon appetit!

Yapılışı
Yumurta ve şekeri şeker eriyene kadar çırpın. Süt, su ve sıvıyağı ekleyin karıştırın. En son un ve kabartma tozunu ekleyip iyice topak kalmayana kadar karıştırın. Waffle makinesini ısıtın. Fırça ile biraz yağlayip 1 kepçe kadar koyun ve kapatın. Tüm hamur bitene kadar ayni işlemi tekrarlayın. Afiyet olsun.

Not: Aynı işlemi tost makinasında da yapabilirsiniz.

3 yorum:

  1. ben çok seviyorum waffle ama ah su kilo derdim olmasa :)) makinesini almayi istiyorum. Sizin tarifi denicem alirsam kaydediyorum tarifinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın ben size yanıt verdim zannederken ayrı yorum yazmışım tesadüfen fark ettim 😲 neyse cevabını kopyalıyorum tekrardan
      Aa inanın çok mutlu oldum yorumunuzu görünce 🥰. Bloğunu takip ettiğim bir bloggerın tarifimi beğenmesi beni çok çok sevindirdi. Kilo derdi herkeste var maalesef 😣. Ama waffle biraz daha hafif bir tatlı aslında haftada bir yense birsey olmaz. Ben sürekli bu tarz birşeyler yapmak zorundayım yoksa bizim canavarlar dışarıdan alıyor. Umarım sınav döneminizi en gugüz şekilde atlatırsınız. Çocuklarla, yabancı bir ülkede, yabancı bir dilde sınav vermek zor Maşallah takdir edilesi bir kadınsınız👏👏👏👏😍

      Sil
  2. Aa inanın çok mutlu oldum yorumunuzu görünce 🥰. Bloğunu takip ettiğim bir bloggerın tarifimi beğenmesi beni çok çok sevindirdi. Kilo derdi herkeste var maalesef 😣. Ama waffle biraz daha hafif bir tatlı aslında haftada bir yense birsey olmaz. Ben sürekli bu tarz birşeyler yapmak zorundayım yoksa bizim canavarlar dışarıdan alıyor. Umarım sınav döneminizi en gugüz şekilde atlatırsınız. Çocuklarla, yabancı bir ülkede, yabancı bir dilde sınav vermek zor Maşallah takdir edilesi bir kadınsınız👏👏👏👏😍

    YanıtlaSil

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek