TUNA DALGALARI PASTASI / DONAUWELLEN REZEPT


TUNA DALGALARI PASTASI / DONAUWELLEN REZEPT

Herkese merhaba instagrama az önce fotoğraflarını ekledim. Benim favori Alman pastalarımdan olan bir pasta tarifini bugün veriyorum. Ben buzlukta şokladığım kirazlarımı kullandım. Annem şerbette biraz kaynatarak yapıyor. Ama siz konserve de kullanabilirsiniz.




Malzemeler
3 yumurta ( 3 eggs)
1,5 su bardağı şeker (1+1/2 cups sugar)
1 su bardağı sıvıyağ (1 cup vegatable oil)
1 su bardağı süt (1 cup milk)
2 paket kabartma tozu ( 2 package baking powder)
2 paket vanilya (vanilla)
2 yemek kaşığı kakao ( 2 tablespoon kakao powder)

Puding için  (For vanilla pudding)
4 su bardağı süt (4 cup milk)
5 yemek kaşığı nişasta ( 5 tablespoon starch)
3 yemek kaşığı un (3 tablespoon flour)
2 paket vanilya ( vanilla)
8 yemek kaşığı şeker (8 tablespoon sugar)
150 g tereyağı ( 150 g butter) 

Üzeri için konserve kiraz (canned cherries)

Üzerindeki katmanı için (for ganache)
3 paket bitter çikolata (240 g bitter chocolate)

1 paket krema (200 ml cream)

Yapılışı

Öncelikle fırınınızı 180 dereceye ayarlayın. Kelepçeli kalıbınızı yağlayın.Yumurta ve şekeri yumurtanın rengi değişene kadar çırpın.


 Süt ve sıvıyağı ekleyip tekrar çırpın.


Unu, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin. Karıştırın.


Hamurun bir kısmını kalıbınıza dökün


Kakaoyu bir kasede bir miktar sıvıyağ ile karıştırın ve kalan hamura döküp karıştırın.


Kakaolu hamuru önceden döktüğünüz sade hamurun üzerine dökün. Kiraz tanelerini üzerine yerleştirin. Kirazları biraz bastırın.


Önceden ısıttığınız fırında yaklaşık 45 dk pişirin. Fırından çıkarın soğumaya bırakın. Bir tencereye puding için malzemeleri alın. Çırpa çırpa pişirin. Göz göz olup koyulaşınca altını kapatın. Vanilyayı ekleyin ilk sıcağı sıkınca kekin üzerine dökün.




Puding soğuyup üzeri kabuk tutmaya başlatınca çikolatayı benmari usulü eritin kremayı ekleyip iyice karıştırın ve pastanın üzerine dökün.


Sonra ganaj iyice soğuyunca buzdolabına kaldırın en az 3-4 saat dinlendirin. Ben 1 gece beklettim.
Sonrasında pastanızı çıkarın ve servis edin.

 Afiyet olsun.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eksi Mayalı Tereyağlı Yumuşacık Açma

Translate

Yağlı Kat Kat Çörek